Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla probleempje batterij niveau

This site may earn commission on affiliate links.
Heb sinds versie 2022.40.4 en 2022.40.4.1 een raar iets terwijl ik batterij niveau in Tesla auto verschuif van 66% naar 50% gaat batterijniveau mee naar 49% en als ik dit terug verschuif naar 66% zet hij deze batterij opnieuw ook terug naar 66% zie filmpje ter verduidelijking. Nog iemand die hier een probleem mee heeft ?
 
Dat wil ik ook. Als de accu leeg is, hem gewoon vol kan schuiven. Gaat nog sneller dan tanken. Ik wist wel dat Elon kon toveren.

Ik heb die software versie nog niet dus moet nog even wachten. Ik ben bang als je een reset doet dat je deze optie weer kwijt bent. :)
 
  • Like
Reactions: Powergerry
Dat wil ik ook. Als de accu leeg is, hem gewoon vol kan schuiven. Gaat nog sneller dan tanken. Ik wist wel dat Elon kon toveren.

Ik heb die software versie nog niet dus moet nog even wachten. Ik ben bang als je een reset doet dat je deze optie weer kwijt bent. :)
Heb al regelmatig gereset; 4 knoppen 10sec met ingedrukte pedaal doe dit na elke update. Géén resultaat.
 
Heb al regelmatig gereset; 4 knoppen 10sec met ingedrukte pedaal doe dit na elke update. Géén resultaat.
En de power off uit het menu. En dan 2 of 10 minuten met de deur open laten staan. Niet de deur dicht dan want dan gaat ie weer in standby modes.

Ook de velgmaat wisselen geeft een goede reset, maar die moet je weer 2 x doen om weer op je eigen velgen terug te komen.
 
En de power off uit het menu. En dan 2 of 10 minuten met de deur open laten staan. Niet de deur dicht dan want dan gaat ie weer in standby modes.

Ook de velgmaat wisselen geeft een goede reset, maar die moet je weer 2 x doen om weer op je eigen velgen terug te komen.
Heb deze goede tips eens uitgeprobeerd, maar zonder resultaat. Spijtig Tips altijd welkom
 
Dit lijkt me echt een software probleempje en dan zou een reset moeten werken. Ik zou het verder ook niet zo weten. Ik heb een keer gezien dat je je auto in servicemode kan zetten en dan het software opnieuw kan installeren. Maar of dat hier een oplossing is weet ik niet.