Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Rally

This site may earn commission on affiliate links.
Niet in de spambox, maar net wel een mail van een contact bij marketing gehad (die ik zelf nog een mail had gestuurd) met het verzoek deze link op het forum te plaatsen, zodat iedereen die de mail niet gehad heeft toch de kans krijgt om aan te melden.

Wel onder vermelding van dat het evenement ALLEEN voor OWNERS is!


oregon-supercharger-rally_1200x600-01.png




Europese Supercharger rally

Doe mee op 4 juli

Wij nodigen u graag uit om samen met Tesla en mede-Tesla eigenaren een belangrijke mijlpaal te vieren. Vanuit alle Europese landen rijden rally deelnemers via het Supercharger netwerk naar het Tesla kantoor in Amsterdam waar een feestelijk evenement georganiseerd wordt. De Nederlandse deelnemers blijven in eigen land. Het startsein voor de rally wordt in de ochtend van 4 juli gegeven met een ontbijt in het midden van het land. We volgen de route langs verschillende Superchargers, spreken af in de Hollandse polder en eindigen in Amsterdam.

na-et-en_us-400x40-02a.png

na-et-en_us-400x40-02b.png

Als u wilt meedoen, reageer dan zo snel mogelijk via het RSVP formulier. Er zijn beperkte plaatsen beschikbaar die we willekeurig zullen toewijzen. Indien u bij de geselecteerde eigenaren behoort ontvangt u op 15 juni een bevestigingsemail met alle details van de rally.

na-et-en_us-160x22-01.pngBurgemeester Stramanweg 122 | 1101EN Amsterdam
Privacy Beleid |



FooterImage1

Tx John, heb me inmiddels ook ingeschreven :rolleyes:
 
Dacht dat ik véél te laat was met de opgave, maar vandaag in de mailbox: [FONT=&quot]We are pleased to confirm that you have been chosen to represent the Netherlands in the Tesla European Supercharger Rally. [/FONT]
Klinkt wel een beetje officieel.
 
Afgewezen :(

Ja, ik ben ook afgewezen..... :crying:

Maar het goede nieuws is dat ik dit keer mijn kandidatuur bekend heb mogen maken, dus als ik vanaf nu dan ook echt in de mailing zit (the proof of the pudding is in the eating....), dan maak ik miscchien een kansje in de toekomst....

In de tussentijd nog wel even naar Berlijn (TFF evenement) geweest, dus toch nog een mooi Tesla momentje in Juni gehad.
Misschien een ideetje om op de 4e een Eigen evenementje te doen?
Bij voldoende PM'etjes met daarin de wensen zal ik eens nadenken over een dagtochtje of miniweekendtripje...