Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Rally

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom tot de volgende zeven forumnamen van lucky bastards die een ticket hebben:
Daniel 74
Energie Gratiz
Erik-S85
HWS
Jamas
Maarten
T.Blomer
We zijn dus goed vertegenwoordigd! Voor wat betreft het Belgische forumfront weinig geluk? :eek:
 
Zijn er al Belgische forumleden onder de deelnemers? In het programma lees ik dat de Belgische rijders zich in de middag bij ons zullen voegen.

En ik begreep dat alle Tesla rijders die interesse getoond hadden wel welkom waren bij de BBQ eind van de middag(wel RSVP).

Nog forumleden die hier naar toe komen?
 
Inderdaad, ik heb een ticket voor de rally.
Wat ik ook heb, is een Tesla met aanrijdingsschade :cursing: en het lukt deze week niet om de schade provisorisch te herstellen.
Dus ik heb geen geschikte auto!!!
Welk forumlid in het bezit van een MS - en liefst wonend boven de lijn Enschede-Utrecht - zou graag zaterdag meerijden en heeft geen bezwaar tegen 3 passagiers (2 zoons van 11 en 14, en ikzelf ben 53 jaar).
We waren van plan om de door Tesla aanbevolen route overdag te gaan rijden.
Onze uitdaging is dan dat we met de C-Zero van mijn vrouw naar de betreffende Tesla-bezitter willen rijden... :crying:

Apart draadje van gemaakt... en inmiddels voorzien!
 
Last edited:
Zijn er al Belgische forumleden onder de deelnemers? In het programma lees ik dat de Belgische rijders zich in de middag bij ons zullen voegen.

En ik begreep dat alle Tesla rijders die interesse getoond hadden wel welkom waren bij de BBQ eind van de middag(wel RSVP).

Nog forumleden die hier naar toe komen?

Volgens mij geen Belgische deelnemers op het forum en voor ons zat er ook geen uitnodiging bij voor de BBQ. :crying:
 
klopt.

ik denk dat wij opnieuw ons eigen feestje moeten bouwen.
ondanks alles hebben we de SuC in Nijvel nog niet ingewijd.

Zullen we dat nu zaterdag-avond doen ?

Ik heb ter compensatie al een BBQ bij vrienden met annex watergevecht gepland. :biggrin:
Maar gezien wij ons maandelijks feestje hebben op de First Tuesdays met gratis eten en drinken mogen we absoluut niet klagen. Nu dinsdag zal ik echter forfait moeten geven want ik zit in Luxemburg en dan wordt het wat krap om op tijd terug te geraken.
 
Ik ga je zien Hendrik ! Wordt vast lekker warm zaterdag met lage wh/km rating !
Tof. Wim m'n navigator van de Erally is er ook bij. Hij zou afgelopen maandag zijn P85D krijgen maar doordat niet alle containers op tijd door de douane kwamen wordt zijn auto volgende week maandag geleverd. Als troost, want hij baalde verschrikkelijk, gaat ie morgen weer mee:smile:.
 
Tof. Wim m'n navigator van de Erally is er ook bij. Hij zou afgelopen maandag zijn P85D krijgen maar doordat niet alle containers op tijd door de douane kwamen wordt zijn auto volgende week maandag geleverd. Als troost, want hij baalde verschrikkelijk, gaat ie morgen weer mee:smile:.

veel plezier!!
 
Een paar plaatjes

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg