Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla rijders gezocht voor een leuk onderzoek

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allen,

Na overleg met de moderator van het Nederlandse deel van het Tesla forum heb ik toestemming om dit hier te plaatsen.

Voor een Nederlandse importeur van auto's voeren wij (CG) een onderzoek uit. Aan dit onderzoek gaan verschillende eigenaren (zowel particulier als zakelijk) van allerlei merken en type auto's meedoen. Een deel van het onderzoek wordt dus ook uitgevoerd onder bezitters van een Tesla.

Tijdens het onderzoek wordt er ingezoomd op de ervaringen rond het aankopen/leasen en bezitten van een Tesla en het is voor eigenaren van een Tesla (jullie dus) een hele leuke kans om jullie ervaringen te delen.

Het onderzoek kan plaats vinden op heel veel verschillende data en locaties (Zelfs via Skype als dat je beter uitkomt) en degene die er uiteindelijk aan meedoen houden er ook nog een leuke vergoeding van 50 euro aan over als dank.

Zou je het leuk vinden om mee te doen aan dit gesprek? Dan kun je de vragenlijst invullen en je gegevens achterlaten, wij bellen je dan op om een afspraak in te plannen. We hebben beperkt plek dus wees er snel bij.

De vragenlijst kun je vinden via deze link:
https://cgselecties.jambo-mobile.co...7f91de479fa3809b246fc57967ee81f07c2e949a10#p1

Vragen of opmerkingen over het onderzoek kun je eventueel hier nog stellen. Als je mee wilt doen vraag ik je dit gewoon kenbaar te maken via de vragenlijst.
 
Dat zou kunnen. Het ene onderzoek is het andere niet. Een vergoeding wordt vaak bepaald op basis van de verwachte effort van een respondent, tijd en ook de doelgroep. Ik ken de details van het onderzoek van BMW in dit geval niet. Bij een onderzoek over een totaal ander onderwerp is de hoogste vergoeding die ik ooit gezien heb een verzorgde reis naar Milaan. Kortom: appels en peren zijn beide lekker, maar je kunt ze zo moeilijk vergelijken :)
 
Kan ik me daarvoor nog aanmelden? Klinkt goed!
Tenzij het een onderzoek naar incontinentieluiers is...daar heb ik helaas gelukkig geen ervaring mee.

Gezien de vragenlijst gok ik op VAG-gerelateerde opdrachtgever.

Haha helaas, dat onderzoek is vorig jaar geweest dus dat gaat helaas niet meer. Mensen moesten hun verhaal vertellen op een open podium tijdens een symposium, exacte onderwerp is mij ontschoten.

De vragenlijst is gemaakt voor Volkswagen, Audi en Tesla omdat deze in de doelgroep vallen die we niet in ons panel hebben. We zijn namelijk ook opzoek naar mensen met een RS4, S4, RS6, R8, Golf R etc. De andere merken/modellen benaderen we op andere manieren en zitten derhalve niet zo duidelijk in deze vragenlijst verwerkt :) Laat je dus niet op het verkeerde been zetten ;)
 
Vandaag het interview meegemaakt. Was best wel leuk en heb het gehele beeld kunnen schetsen. Ook wel eens goed om gedwongen te worden om wat je ervan vindt goed onder woorden te brengen. Aan het slot nog een stukje laten meerijden en gehoord dat hij nu wel begrijpt dat wij zo bevlogen zijn :)
 
  • Like
Reactions: HWS