Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Rotterdam

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn inschatting is dat is gekeken naar SeC en Stores. Helaas betekent dat niet automatisch een SuC.
Toen ik onlangs bij de Suc Amsterdam door een jongeman aangesproken werd, namens Tesla, hij stond daar met tafeltje buiten, kregen we het al snel over meer Suc' s , ik ventileerde mijn idee van links en rechts bij Hoofddorp of het weg-brug- restaurant 2 x8 super chargers, hoewel ik denk dat hij niet de mening van Tesla kon/kan geven, ging hij wel in discussie over de taxi's die daar dan ook zouden laden, ( nou en ?), en dat hij Rotterdam beter geschikt vond.....
Ik kreeg niet helder of het zijn persoonlijke mening was, danwel een tipje van de sluier.... kortom ik schat de kans op Suc Rotterdam nu hoger in! The future will tell..
 
Er wordt nog druk gewerkt in de SeC in Rotterdam, maar zie geen SuC plaatsing tot nu toe.
image.jpeg
 
De SeC komt in Charlois, Rotterdam zuid.
Tussen BMW & Mercedes in aan de A15, voorheen zat hier Vari auto's.
Op zich best makkelijk aan te rijden.

- - - Updated - - -

Ik ben er verleden week geweest en de zaag snede staan wel in het beton voor laadpunten. Als dit ook sucs worden dat weet ik niet.

Zo ver ben ik het terrein niet opgegaan, maar dat zou best kunnen. Op zich zag de parkeer ruimte voor de SeC er niet al te groot uit, maar dat kan komen door mijn positie bij het nemen van de foto.
 
Jammer, ik hoopte dat het aan de autostrada langs de Brienenoord brug in R'dam Noord kwam te staan (vroeg me al af welke showroom ze dan zouden moeten overgenomen hebben)... A15 Charlois kom ik alleen langs wanneer ik weer eens de verkeerde afslag Europoort/Barendrecht neem :redface:.

De SeC komt in Charlois, Rotterdam zuid.
Tussen BMW & Mercedes in aan de A15, voorheen zat hier Vari auto's.
Op zich best makkelijk aan te rijden.

- - - Updated - - -



Zo ver ben ik het terrein niet opgegaan, maar dat zou best kunnen. Op zich zag de parkeer ruimte voor de SeC er niet al te groot uit, maar dat kan komen door mijn positie bij het nemen van de foto.