You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees ook dagelijks gefasineerd mee maar onthou me van commentaar waarFascinerend de kennis die jullie hebben, maakt het voor een leek als ik nog begrijpelijk
(een complimentje zo nu en dan kan geen kwaad op dit forum)
2 zielen, 1gedachte.....Cross-post alarm!
Had deze gisreren ook al gemeld bij "wat andere merken doen"
was de presentatie niet ergens in september voorzien?
Whoot!
Als zelfs zo'n bakbeest electrisch kan worden...:
World's first electric dump truck stores as much energy as 8 Tesla Model S cars
Omdat hij volgeladen naar beneden gaat zou hij meer energie regeneren dan dat hij kwijt is aan leeg omhoog rijden.
Leeg naar boven en vol naar beneden. Dan lijkt het mij perfect mogelijk dat de Soc hoger is bij aankomst dan bij vertrekEn daarmee is het echte nieuws verscholen in een enkele zin:
Men vindt het perpetuum mobile uit!
Geintje hoor!.
Leeg naar boven en vol naar beneden. Dan lijkt het mij perfect mogelijk dat de Soc hoger is bij aankomst dan bij vertrek
Geintje hoor!
Is Tesla Class 8 Semi Truck Thoughts enigszins een realistisch idee? Ik zou in ieder geval beginnen met industrie met platte daken en vaste routes (zoals bloemenveiling Aalsmeer en omgeving) zulke swapstations bouwen. Op die manier is het vrij onzichtbaar en zal dus vrijwel niemand klagen, zoals bij windmolens die wel in het zicht staan. Daarnaast kun je daar meteen superchargers bij plaatsen die energie uit diezelfde batterijen halen. De bedrijven onderling kunnen samenwerken met het swapstation en op die manier hun vrachtwagens goedkoper laten rijden. Shell kan dan investeren in zulke projecten en van daaruit vanzelf uitbreiden, ook de vrachtwagens worden dan verhoudingsgewijs goedkoper omdat de accu in de trailer van Shell blijft. Daarnaast kunnen ze het grid balanceren tijdens het opladen, hun tijd nemen en op die manier, vrijwel automatisch, op meerdere manieren tegelijkertijd geld verdienen zonder dat er al te veel aangepast hoeft te worden aan het huidige grid bij mensen thuis. Het aanpassen hoeft nagenoeg enkel binnen industriegebied te gebeuren.Wij zijn erbij de 26e oktober en doen verslag.
Als ik het goed voor heb hadden we nog geen NL-talig draadje hiervoor. (toch niet gevonden via de zoekfunctie)
En laat nu net dergelijke foto een leuke opener zijn. Al zou het bij mijn weten de eerste keer zijn dat Tesla dergelijke fout begaat door het prototype niet af te dekken bij transport.
Soit, let the discussion begin...
Wellicht omdat de Q3 model 3 productiecijfers, die net bekend gemaakt zijn, wat tegen vielen.ik kan me moeilijk voorstellen dat dit een slordigheidje is. Eerder een bewuste keuze om te lekken. (vraag me nu niet waarom, want dat weet ik niet)
de 26e oktober dusSeptember is ondertussen voorbij. Is er ondertussen een effectieve datum gezet?
Vrachtwagens zitten vaak in volume wel vol, maar weegt dit heel vaak maar de helft van hun maximale laadvermogen.
dat laatste durf ik betwijfelen. als ik de hoeveelheid overladen vrachtwagens op de weg zie... Ook bij mijn eigen ervaringen speelde het maximum gewicht héél dikwijls een rol.