Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Service Center Rotterdam: dikke pluim

This site may earn commission on affiliate links.
OK, vaak betrap ik mijzelf er ook op om vooral zaken op het forum te zetten als iets niet goed is: navigatie, AP2 vooruitgang, zaken die we nog missen en nog wat van dit soort open deuren. Voor de verandering ook eens iets positiefs: de klantgerichte houding van Tesla Service Center Rotterdam! Eerlijk is eerlijk: qua afwerking en materialen heeft Tesla nog een inhaalslag te maken met bijvoorbeeld de Duitse con-collega's wat mijn persoonlijke referentie kader is (Audi/Mercedes). Problemen en klachten (al dan niet terecht ;-) ) die ik heb over mijn MX worden ALTIJD serieus genomen en wordt werkelijke het uiterste gedaan om het op te lossen. Scheve sierlijsten achterste ramen? We hebben nieuwe in de US besteld. FWD scheef: we gaan ze afstellen. Autosteer na installeren 17.24.28 en callibreren nog niet goed? We gaan Tilburg bellen en het verder uitzoeken. En de list is nog veel langer. Niet alleen reactief (mijn klachten) maar zeer proactief als ze zelf dingen zien. Een voorbeeld van klantgerichte service (customer centric) die zeer zeker een premium stempel verdient! Dat geeft zeker een extra goed gevoel bij het ongelofelijke plezier dat ik heb bij het rijden met mijn Model X!