Precies! En vooral ook de telefoon niet opnemen. Ik heb het daarnet na ruim 40 minuten maar weer opgegeven:
"Hartelijk dank voor het bellen met Tesla", krijg je te horen als je ze belt. Niet zomaar dank, maar hartelijk dank, want dat kost tenslotte niets extra. Maar toch ook weer niet zoveel dank om je binnen 40 minuten te woord te kunnen staan. Wat een huichelaars, wat een armoede!
Je zou maar langs de vangrail staan, in de regen, in de kou, omdat je auto van ruim 100.000 Euro het niet meer doet. 40 Minuten aan de telefoon, nog niemand gesproken, met de wetenschap dat als je eindelijk te woord gestaan wordt, het zeker nog een uur duurt voordat hulp te plaatse is. Als je met zoveel incompetentie geconfronteerd wordt in je uur van nood, kun je niet anders dan spijt hebben van je keuze. Want ze laten je gewoon in de steek.
Inderdaad; Niemand zei dat het gratis moet. Maar het gaat nu al fout bij het opnemen van de telefoon.
Je wilt niet weten hoe vaak ik met een gloednieuwe Landrover langs de weg heb gestaan.... na 3 jaar reparaties wisten ze nog niet eens wat het probleem was, turbine en zelfs motor vervangen. En ja elke keer heb ik heel lang moeten wachten, telkens auto laten slepen en ruilen voor een soortgelijke loaner (die ik uiteindelijk bijna 1 jaar heb gereden). Bij tesla hebben ze tot nu toe alles wel keurig opgelost, ook al duurt het even. En als ik bel zet ik de telefoon op de luidspreker en ga lekker wat anders doen in de tussentijd tot ik iemand aan de lijn krijg. Mij hoor je enkel klagen als ik als loaner een ICE wagen meekrijg, dan gaan mijn haren overeind staan.