Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Showroom en SC in Aartselaar

This site may earn commission on affiliate links.

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,733
1,609
Ik moest daarstraks op de A12 zijn... Heb dus goed kunnen kijken waar de nieuwe garage komt. Het is niet de Smart-garage geworden (in die toren passen zelfs geen Roadsters), maar de "Staples" (vroegere Office Center) ernaast.
De werken zijn duidelijk begonnen. Er stonden enkele camionetten en ramen waren goed afgeplakt... Tevens hebben ze de rode panelen van "Stapels" laten hangen, maar de letters met een licht andere rode tint afgeplakt. De Tesla-naam hing er nog niet op.

Vermits ik geen fototoestel bij me had heb ik geen foto's kunnen nemen, maar hou jullie wel op de hoogte als er iets verandert.
 
Dat het nog bestaat, elke telefoon heeft tegenwoordig een camera toch?

Nee hoor!
De Samsung GT-E1190, voor 39€ :tongue:
Die mag ook al eens in het water vallen of met vuile vingers bediend worden. Als hij kapot is koop ik weer zo een.
En als hij niet misbruikt wordt gaat hij even lang mee of soms langer als de high-end modellen.

PS: ik bedoelde inderdaad Service Center
 
ScreenShot176.jpg


... locatie gewijzigd !
 
Dat moet toch een grapje zijn? Herman van Tesla belde om te zeggen dat het toch niet kan doorgaan omdat e.e.a. niet op tijd klaar is. Tesla Club België vond dat waardeloos en voelde zich genaaid en heeft toen het adres aangepast in 'Herman de Nayerstraat' in 'Waarloos'.
Toch?
Grappig ;-) Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb...

- - - Updated - - -

wat is dat nu weer? komt het daar niet op tijd klaar in het SC?
Klopt. De bedoeling was om in juni onze Tesla Club Belgium First Tuesdays met de opening van het Tesla Antwerp Service Center te doen. Maar dat zal dus voor juli zijn. Wie weet ga je daar in de toekomst ook wel heel snel kunnen laden... ;-)