You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tsja.. maar kolen zijn momenteel zo goedkoop dat die de voorkeur hebben tov gas... ondanks de CO2 uitstoot..
op dat vlak zal vanuit milieu-oogpunt toch echt iets gedaan moeten worden denk ik. Als je het aan de vrije markt overlaat gaat dat niet veranderen.. ken niet precies de cijfers, maar ik hoor regelmatig dat de (indirecte) subsidie op vervuilende electriciteitsopwekkers gigantisch is.
Kent iemand daar een goede bron voor ?
In Italie weer 1 er bij: Campogalliano, Italy
Best Western, Modena District, 160 Via del Passatore
2 stalls.
Nu ben ik blij met elke extra supercharger..
Maar deze ligt 20 Km van de SuC Modena af.. dus wat dit toevoegt (behalve capaciteit) zie ik niet zo... Of mis ik iets ??
Ze zochten jouw aandacht, en jij stuurt ze wandelen...
Veel mensen zien alleen het blauwe bord met de 'P'. Vandaar mijn voorstel om laadplekken juist met een parkeerverbodsbord aan te geven, en een onderschrift:"behalve voor ladende elektrische auto's"Sta ik gisteren in Oosterhout te laden... nog één pek naast mij vrij.. plek wordt ingenomen door klein rood auto'tje met twee meiden er in..5 meter verder minstens 15 plekken vrij..
dus ik raampje op .. sorry - is een laadplek voor elektrische auto's.. "maar ik mag hier toch 30 minuten staan "..als antwoord, wijzend naar het bordje. nog een keer vriendelijk uitgelegd .. toen vetrokken ze toch met enigszins zuur gezicht.. hoe dom kan je zijn - dozen !
Veel mensen zien alleen het blauwe bord met de 'P'. Vandaar mijn voorstel om laadplekken juist met een parkeerverbodsbord aan te geven, en een onderschrift:"behalve voor ladende elektrische auto's"
+1. En liefst ook nog de parkeervakken in groen (of andere opvallende kleur) verven.
Niet alleen hun deel van de elektriciteit volgens mij. Ze moeten een deel meebetalen aan de kosten van het netwerk (dus ontwikkeling, aanleg, gebruik) naar rato van het aantal deelnemers. Dat betekent een flinke investering voor eventuele andere merken die willen meedoen (Auto's moeten ook nog worden aangepast om supercharging te ondersteunen). Als dat gaat gebeuren (zie ik op korte termijn niet) dan hoop ik dat die bijdrage wordt geïnvesteerd in verdere uitbreiding van het netwerk.Elon Musk heeft aangegeven dat Superchargers niet enkel voor Tesla zijn bedoelt. Andere merken mogen daar ook gebruik van maken. Er zijn wel een paar voorwaarden, waaronder: de auto's moeten de laadsnelheid aankunnen en de automerken moeten voor hun deel van de elektriciteit een vergoeding betalen. Hoe dit er uiteindelijk uit komt te zien weet ik niet. Maar Tesla biedt dus andere merken wel de mogelijkheid.
Als dat gaat gebeuren (zie ik op korte termijn niet) dan hoop ik dat die bijdrage wordt geïnvesteerd in verdere uitbreiding van het netwerk.
Een aanzienlijke uitbreiding van het SuC netwerk zal dan wel moeten ook als er andere merken bijkomen.