Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Vanwege de antwoorden met laden op 1A en 2A kwam bij me op dat laden bij 70A impliceert dat er 140 stalls zijn:wink:...
Maar.... wat me ook opvalt is dat de batterij nog niet halfvol is, er op lage snelheid geladen wordt, range charge is aangegeven en dat dit toch nog maar 15 min zou duren?
Als dat zo is dan denk ik dat er iets mis met de batterij / het batterij management is.... ik zie nu dat het to continue trip is....
Hoe lang geeft hij aan remaining als het puur om laden tot max range gaat?
 
AAA - 1 (2).jpg
AAA - 1 (3).jpg
AAA - 1 (4).jpg


Had niet zo'n haast ,zat wat te eten en te werken... beter dan in de file gaan staan-...
de 15 minuten komt door de opgegeven bestemming.
 
Jawel, maar over de grens. Wel hotel maar ik denk niet van der Valk. (het begint in die regio aardig op Hongkong te lijken, zie een paar posts terug)

Schermafbeelding 2015-10-21 om 17.48.02.png


Zie hierover Supercharger in Deutschland Freunde en volgenden.

Edit: Hij ligt bovendien op mijn route van morgen. Gat tussen Mogendorf en Geiselwind i.p.v. 260 km nu (afgerond) 80 resp. 180 km. Ondankbare ik: Nu Wertheim nog :)
 
Last edited:
Wiesbaden is wel een erg mooie verrassing. In feite komt het er op neer dat we voor de 1.500 km reis, als we vol van huis vertrekken wat natuurlijk geen probleem is, alleen nog maar in Wenen een range charge hoeven te doen. Want daarachter is niets meer en 330 km vraagt wel om een helemaal volle batterij.

De terugweg, volgende week woensdag, gaan we met een range charge (laden terwijl we slapen of aan de borrel zitten :) naar Wenen en vanaf daar in de middag, avond en nacht soepel hoppen van SuC naar SuC met soms maar een kwartiertje bijladen. Door Moers is ook laatste stuk geknipt zodat we in Mogendorf ook weer snel weg zijn.

Petje af voor Tesla dat ze dit, uitgerekend in Duitsland, voor elkaar hebben gekregen. 51 SuC's volgens mij.

Oh ja, en dan komt er ook nog Eindhoven die we op de terugweg, symbolisch, kunnen aandoen.
 
Hans welke afstand rij jij in 1x? Naar Z-Frankrijk doe ik zonder overnachting (1200km). Met de kerst naar Stockholm denk ik dat een hotelletje wel nodig is.


Hendrik,

Morgen gaan we tot Schrozberg (onder Würzburg) waar kennissen wonen. Daar zijn we rond 9 uur in de avond (kinderen komen pas om kwart over twee uit school).
Daar blijven we tot zaterdagochtend en dan rijden we via Regensburg, St. Valentin en Wenen naar Hongarije.

Terug zal wel in één keer worden. Voordeel is dat ik overal snel weer verder kan dus flink doorrijden en meestal minder dan 200 km bijladen. Totale afstand is 1440 km. Laatste keer deden we er 17 uur over wat best wel vlot was. Misschien nu ietsje sneller nog. Woensdag koffietijd weg en in de nacht thuis. Mijn vrouw moet vrijdag weer werken dus willen we niet op het allerlaatste moment thuiskomen.
Zeker nu het mooie stukjes zijn vind ik het rijden leuker dan toen we drie keer helemaal vol moesten, zoals de eerste keer.
 
Thx Hans, da's best knap, ongeveer dezelfde afstand als voor mij naar Stockholm. Maakt wel uit als je de route vaker gereden hebt denk ik. Ik merk dat ik Z-Frankrijk ook steeds sneller doe. De eerste keer kostte me dat ook 17 uur. Dat gaat nu wel een paar uur sneller..