Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Oei, nu gaan we wel heel erg off-topic maar kan het ook niet laten. Het is daar zeker een heel mooi gebied vanaf het water, mooie eilanden en plaatjes die je vanaf het water goed aan kan doen. Een stukje de rivier op naar Skradin bijvoorbeeld, waar je de watervallen van Krka kan bezoeken, of aan de boulevard van Trogir liggen, tussen de grote (mega)jachten liggen, en zo het stadje in kunnen lopen, of een bezoek aan het kleine oude stadje Primošten gelegen op een schiereiland, ook het autoloze eiland Kaprije is een bezoek waard. Gewoon een schitterend zeilgebied waar ik zeker nog eens naar terug wil.

DAAS-05082010-0529.jpg


Maar helaas deze zomer gewoon naar Kos in een resort, omdat onze blagen niet (weer) zo'n zin hadden in het zeilen. Als ik er nu zo over na denk, vind ik het ongelofelijk. Kan niet wachten totdat ze straks niet meer mee gaan en we weer ons eigen plan kunnen trekken. ;)
 
Wetende dat ik medeschuldig ben aan deze OT dwaling stel ik voor hierover verder te gaan in een ander of t OT draadje. Ook al is het SuperChargen voor mij..

Er staat nog een fles wijn op het raden van de eerstvolgende SuC locatie van Nederland. My guess was Rotterdam. Die is er ook gekomen, helaas niet openbaar. Hoop dat dat nog gaat gebeuren. Ook om te kunnen laden natuurlijk;). Al ligt ie wel weer ver uit mijn routes.
 
Wetende dat ik medeschuldig ben aan deze OT dwaling stel ik voor hierover verder te gaan in een ander of t OT draadje. Ook al is het SuperChargen voor mij..

Er staat nog een fles wijn op het raden van de eerstvolgende SuC locatie van Nederland. My guess was Rotterdam. Die is er ook gekomen, helaas niet openbaar. Hoop dat dat nog gaat gebeuren. Ook om te kunnen laden natuurlijk;). Al ligt ie wel weer ver uit mijn routes.

Ik dacht dat ik champagne had beloofd.

Ja wel een openbare natuurlijk, en niet zo'n 3D geprint exemplaartje.

Belofte blijft staan.
 
Wetende dat ik medeschuldig ben aan deze OT dwaling stel ik voor hierover verder te gaan in een ander of t OT draadje. Ook al is het SuperChargen voor mij.

Precies, zijn we daarmee toch OT! Al is het wat erg ver gezocht. :D Daarbij is dit ook een forum met Tesla gerelateerde onderwerpen en niet direct een forum om onze vakantie-ervaringen te delen.
 
  • Like
Reactions: HWS