Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
En nog een:
7bfbfe1a188e4b9789e18139f44cdc13.jpg

Onhandig dat ding over de plaatsnaam. Maar begrijp ik het goed dat we in Renesse een nieuwe Nederlandse SuC hebben :tongue:
 
Had het er vanmiddag met vrienden uit Altea (ligt net voor Benidorm aan de kust, 390 km na Tarragona) over dat die plaats nu bereikbaar is met superchargers.
Hij wees er wel fijntjes op dat je retour op € 350,00 tol moet rekenen in F en E. Daar heb je ook wel zo'n beetje twee vliegtickets voor.
 
Had het er vanmiddag met vrienden uit Altea (ligt net voor Benidorm aan de kust, 390 km na Tarragona) over dat die plaats nu bereikbaar is met superchargers.
Hij wees er wel fijntjes op dat je retour op € 350,00 tol moet rekenen in F en E. Daar heb je ook wel zo'n beetje twee vliegtickets voor.

Kan je dat bedrag niet halveren door via suc lully-CH en Duitsland te rijden? Verbruik en km's zijn nu toch geen issue meer.
 
Kan je dat bedrag niet halveren door via suc lully-CH en Duitsland te rijden? Verbruik en km's zijn nu toch geen issue meer.
Dat was voor mij de ene belangrijke reden om die route te kiezen naar Zuid-Frankrijk. De andere reden was te verwachten oponthoud, of dat nu door overbezette suc's zou zijn met te weinig stalls (bijna alle suc's hebben inmiddels meer stalls gekregen) of door stakende Franse boeren. Zal bij de afrekening van de creditcard eens optellen wat ik betaald heb aan tol.
 
Had het er vanmiddag met vrienden uit Altea (ligt net voor Benidorm aan de kust, 390 km na Tarragona) over dat die plaats nu bereikbaar is met superchargers.
Hij wees er wel fijntjes op dat je retour op € 350,00 tol moet rekenen in F en E. Daar heb je ook wel zo'n beetje twee vliegtickets voor.

Ongelooflijk toch. En dan wordt er moeilijk gedaan als Duitsland 15 euro tol gaat vragen. Beter Frankrijk aanpakken.
 
we kunnen dat samen oplossen.
als je je wagen vanop afstand open maakt én start; dan rij ik wel tot Alicante met jouw wagen.
Als vergoeding mag je dan mijn retour-ticket betalen.
:biggrin:

dit gaan we dus mooi afspreken voor volgend jaar of wellicht voor eerder. Zit hier zo,n 10 keer per jaar

- - - Updated - - -

Had het er vanmiddag met vrienden uit Altea (ligt net voor Benidorm aan de kust, 390 km na Tarragona) over dat die plaats nu bereikbaar is met superchargers.
Hij wees er wel fijntjes op dat je retour op € 350,00 tol moet rekenen in F en E. Daar heb je ook wel zo'n beetje twee vliegtickets voor.
ik meen via Metz rond de 300 euro retour aan tol. Plus minimaal voor heen en terug 2 hotelovernachting.

ik betaal nu voor 6 man in t hoogseizoen 115 Euro pp combi Ryanair en Norwegian. Ik heb hier wel mn eigen op spaans kenken Renault Grand Espace staan.

Dus voor t geld was vliegen goedkoper en stukken sneller en relaxter ( met 2 volwassenen en 4 kids)
MAAR wat mis ik t cruisen en die blikken in de Tesla ;-)