Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_6671.PNG
IMG_6670.PNG

Is (bijna) open
 
Kan (behalve met kinderziektes) ook iets te maken hebben met het feit dat er in Machelen/Diegem minstens twee van die stalls ook "gewone" parkeerplaatsen zijn (kijk maar eens goed, er staat een bord met zoiets als "Not a Tesla? Please use these parking spaces for max. 40 min"), dus Tesla kan niet eens weten of die stalls vrij zijn...
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Zondagavond ben ik is naar Diegem gereden. Op het scherm gaf hij slechts twee beschikbare plaatsen aan, terwijl er in werkelijkheid 6 plaatsen vrij waren. Dit bleef ook zo toen er andere Tesla's wegreden of bijkwamen.

Ervaren jullie dit ook?
Ben nu in Machelen (Diegem?) en inderdaad 2/8 vrij op het scherm. Bleef onderweg een uur lang zelfde situatie tonen. Bij aankomst was er slechts 1 bezet.
Vertaalfoutje? Moet misschien 2/8 bezet zijn?
 
Sta nu in Zwolle te laden. Onderweg gaf de kaart aan dat er geen plekken bezet waren. Vlak voor aankomst was er 1 bezet en nu dus 2. Het duurde ongeveer 3 minuten nadat ik was aangesloten totdat de informatie op de kaart was bijgewerkt (van 1 bezet naar 2 bezet). Het lijkt dus redelijk snel bijgewerkt te worden.
 
Sta nu in Zwolle te laden. Onderweg gaf de kaart aan dat er geen plekken bezet waren. Vlak voor aankomst was er 1 bezet en nu dus 2. Het duurde ongeveer 3 minuten nadat ik was aangesloten totdat de informatie op de kaart was bijgewerkt (van 1 bezet naar 2 bezet). Het lijkt dus redelijk snel bijgewerkt te worden.

Mooi, is best wel leuk om ook aan anderen te laten zien. Zal wel ingeregeld hebben moeten worden en uiteindelijk zal het net zo snel gaan als de notificaties op de app. Die hoor je nu al op het moment dat je de stekker uit de auto trekt.