Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 215187 Staan hier al een tijdje met 4 auto's te laden (15min) maar de navi blijft maar aangeven dat het tegenovergesteld is...heb al een paar keer "ververst"...?!

Ik heb zelfde ervaring. Is nog nooit accuraat geweest in Machelen of Gent, met zelfs een behoorlijke afwijking op de meeste momenten.

Hopelijk gebruiken ze die info niet voor idle fees te berekenen, want dan zal er wel wat discussie volgen dat het niet accuraat is.
 
Ik heb zelfde ervaring. Is nog nooit accuraat geweest in Machelen of Gent, met zelfs een behoorlijke afwijking op de meeste momenten.

Hopelijk gebruiken ze die info niet voor idle fees te berekenen, want dan zal er wel wat discussie volgen dat het niet accuraat is.
Tijd voor een tussenconclusie na tig posts van dezelfde strekking:
- weergave bezet/vrij is veelal onnauwkeurig;
- altijd te pessimistisch als het niet juist is;
- het wachten is op verbetering;
- die komt soon;
- tot dan is het devies: 'keep calm and drive on.'
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Tijd voor een tussenconclusie na tig posts van dezelfde strekking:
- weergave bezet/vrij is veelal onnauwkeurig;
- altijd te pessimistisch als het niet juist is;
- het wachten is op verbetering;
- die komt soon;
- tot dan is het devies: 'keep calm and drive on.'
Bij mij werden er meer vrije plaatsen beloofd dan het laatste plekje dat beschikbaar was in Eindhoven
 
Tijd voor een tussenconclusie na tig posts van dezelfde strekking:
- weergave bezet/vrij is veelal onnauwkeurig;
- altijd te pessimistisch als het niet juist is;
- het wachten is op verbetering;
- die komt soon;
- tot dan is het devies: 'keep calm and drive on.'
Als iemand in de kroeg tegen je zegt "koud vandaag he?" zeg je toch ook niet

"- het is altijd min of meer koud
- het is meestal kouder dan je verwacht
- het wachten is op de lente;
- die komt soon;
- tot dan is het devies: muts op je hoofd en stevig doorlopen"

Kortom, dit is weer zo'n stopplaats waar je elkaar even laat weten dat je nog leeft, en er hangt geen bordje "als je niks te doen hebt, doen het dan niet hier"

(;), for good measure)
 
  • Funny
Reactions: cambreVer!
Op www.supercharge.info kon je altijd al eigen waypoints toevoegen. Helaas moest dat elke keer opnieuw. Enige tijd geleden viel het me op dat ze er nog in stonden als ik de website opnieuw opende. Heb t even nagevraagd en het blijkt inderdaad en nieuwe feature te zijn.

Ben ik erg blij mee. Kan dat bij jou site ook Merijn?

Zal eens even gaan kijken hoe zij dat gedaan hebben. Ik vrees met cookies en die werken volgens mij niet in de Tesla browser (waarvoor ik de site in principe gemaakt heb).
 
Voor de UK

Tesla offers the World’s fastest charging station, charging Model S in minutes instead of hours. Superchargers are strategically placed to minimise stops for Tesla customers.

Our Tesla charging stations can be found at: Abington, Birchanger Green, Charnock Richard, Gretna Green, Hopwood Park, Keele, Oxford and South Mimms.

New Tesla charging stations are opening soon at: Newport Pagnell (South), Hartshead Moor (East and West), Woodall (South), Leicester Forest East (North and South), Warwick North and Warwick South.
 
Egerkingen Zwitserland wordt uitgebreid.

ddc1db30c893b4e5baeb756cd7feba45.jpg




fa0ad074ae240e8dc035bbebe6962b67.jpg
 
  • Like
Reactions: Erik-S85