In je eigen woorden...ZEVER. Ik heb
nergens gezegd dat iemand niet tot 100% mag laden. Slechts dat het verder dan 80% laden "aangepakt" mag worden wat mij betreft wanneer 80% voldoende moet zijn voor de volgende hop. Ook bij drukke laadstations heb ik als extra nuance neergezet.
Dat je (niet de enige bent die) zo fel reageert op "aanpakken", bewijs dat ik duidelijk een verkeerd woord heb gekozen. Noem het ontmoedigen, afraden, etc. In lijn van de brief van Tesla over het "misbruik maken van SuC door lokaal laden", de introductie van de idle-fee en blijkbaar de plaatsing van bordjes voor max 40 min laden. Dus had ik eerder iets als een 80+ fee in mijn hoofd.
Volgens mij is dat logisch en ik zei exact hetzelfde. Standaard moet je dat niet willen.
Dan haal je de volgende hop niet makkelijk met 80% en het was rustig, dus wat is dan het probleem? Ik ken je niet en weet niet hoe je je gedraagt bij een laadstations (etiquette), dus zou het heel raar zijn voor mij daar een oordeel over te hebben.
Grote BS. Een mening mag iemand
altijd verkondigen. Ervaring(sdeskundig) of niet. Hooguit kan je zeggen dat je het niet eens bent met mijn mening en wanneer het je behaagt, kan je argumenteren waar de mening zou rammelen.
Ik zit hier geen mensen aan te vallen of mensen te veroordelen omdat
ik zou vinden dat ze te lang laden. Dat zou een mooie bak worden. Als die indruk is ontstaan, dan heb ik mijn mening verkeerd in dit topic verwoord. Wat wel kan gebeuren, is aanvullende maatregelen van Tesla wanneer (bepaalde) SuC's te druk worden. "Misbruik" zal dan eerst in het vizier komen. Dat is in het verleden al gebeurd (Taxi chauffeurs, lokale laders, idle-aars) en de volgende stap is de "te lang" laders.
Nu weer terug naar het liken van plaatjes van nieuwe/uitgebreide SuC's?