Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Dus we moeten onze database uitbreiden bij welke vdV het verantwoord is om er te eten, en bij welke niet? :confused:
Volgens mij is er tegenwoordig een tweedeling bij vdvalk, die wat ik begreep ook komt door verschil van opvatting tussen 2 families. Je hebt een groeiend aantal zeer goede (vaak ook nieuwe of gerenoveerde) zaken met een luxe kaart. Maar het merendeel is volgens mij helaas nog niet de moeite waard.
 
  • Like
Reactions: S-19910
IMG_7564.JPG
Niet omdat het Toukan maar omdat het moet!

Zelfs in Engeland zit die bekende vogel op het dak
 
  • Funny
Reactions: FrankNL
Ik merk op supercharge.info dat het blauwe bolletje bij Praag verdwenen is. Aangezien dit de enige "eeuwig blauwe aanwezigheid" was op die kaart moet ik wel zeggen dat ik nu wel benieuwd ben met wat er gaat komen (niets, of rood?). Er staat ook niets anders in de plaats. Hopelijk is het voor binnenkort daar.
SuC-Prague.PNG


Op de kaart op de site van Tesla zelf staat wel dat de SuC gepland is voor dit jaar. We leven op hoop.
 
Vandaag is SuC St. Pölten in Oostenrijk open gegaan. (Het pilonnetje op de afbeelding in post hiervoor) 8 stalls, niet direct aan de snelweg maar wel de mogelijkheid om Wenen met vier stalls en taxi's te vermijden.

Over twee dagen gaan we naar Hongarije dus...... (De geschiedenis herhaalt zich. Wij waren een dag of wat voor de terugreis in 2014 toen SuC Wenen openging. Dat scheelde een paar uurtjes vergeleken met het enige alternatief, 22 Kw paal, en toen was de volgende 22Kw nog bij Salzburg en was 100% laden echt nodig). Gelijk maar proberen dan.
 
Last edited:
Dat zou ook tot gevolg kunnen hebben dat ze stoppen met t maken van auto's. Zodra de andere autofabrikanten voldoende alternatieven aanbieden.

De hardware wijziging is in ieder geval een nieuwe motor achterin (ja, de titel is wat voorbarig): Tesla upgrades its electric motor on the road to have powertrains lasting 1 million miles

Dan snel nog eentje bestellen met "upgraded drivetrain rated for 1M miles of 1.6M km...." komen we nog even mee toe ...