Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Zo'n Focus is geen klein stadsautootje. Het ontwerp van deze 3-cilinder is al zo'n 3 tot 4 jaar oud.

Misschien kan de soundtrack van de i8 worden toegevoegd, dan heb je ineens onvervalst BMW 6 inlijn geluid!!
De Aston Martin baas heeft het goed begrepen: als we van een 12 cylinder reputatie naar 3 pitters moeten gaan om aan de emissienormen te gaan voldoen stellen we onze klanten teleur. Er is maar 1 uitweg die bij ons merk past en dat is full EV gaan.
 
Volgens mij is de SuC bij Nuits Sainte Georges niet meer beschikbaar. Hij staat niet meer op de website. Is hij ook uit de NAV in de Tesla?
Dat was daar toch een tijdelijke situatie, de SuC zou verplaatst worden naar de overkant van de weg bij het trafohuisje.
Yves Toussaint
IMAG0139.jpg
 
Wij gaan nog weleens naar het Drents Museum in Assen. Vanuit midden Noord-Holland is de kortste en zeker de snelste route via de Afsluitdijk. Dan door Friesland en zuidelijk van Groningen naar Assen. Helaas kunnen we niet langs dezelfde weg terug maar zijn we verplicht om via de SuC Zwolle te rijden om over Amsterdam weer naar huis te rijden.
Als we tegen de avond weer terugrijden is de route om Amsterdam meestal heel druk en staan we herhaaldelijk in de file.
Inderdaad, er moet snel een SuC in de driehoek Drachten, Assen, Groningen komen.
Je kan ook parkeren in parkeergarage Triade (Assen) en daar aan de stekker. Vanaf daar loop je in 5 minuten door het centrum naar het museum. Of lunch/eten bij vd Valk Assen en daar aan de paal.
Maar een SuC zou natuurlijk erg fijn zijn in die regio. Heerenveen lijkt mij een uitstekende locatie. Succes nog even met de Ford ;-)

- - - Updated - - -

Was daar niets iets met verplichte tol voor een klein stukje? Maar je hebt gelijk. Maar er kunnen er niet genoeg komen, ook om het statement te maken.
Hmm, zou kunnen. Heb even nagekeken, maar zie dat ik een weeksticker had gekocht bij de grens op doorreis naar Kroatie. Lekkere broodjes gegeten daar, dat weet ik nog wel ;-)
 
"]Ik kom anders altijd precies verkeerd uit met Rotterdam en sta dan tergend traag bij een vd valk te laden.... of moet enorm omrijden via Oosterhout naar Zeeland.
SUC Antwerpen ligt precies aan de verkeerde kant van de stad een SUC ten Noorden van Antwerpen zou ook een oplossing kunnen zijn.

Volgens mij spreek je jezelf wel tegen door te beweren dat SUCs voor lange afstand zijn en en vervolgens te melden dat er in Rdam weinig rondrijden... Het gaat erom dat Rotterdam altijd een passage is richting West Vlaanderen / Zeeland, behalve als je uit Brabant komt want dan kan je via Oosterhout. In Zeeland is er geen SUC, waardoor je minimaal 200km range moet hebben als je Zeeland in en weer uit moet.

Kortom ik was echt enorm verbaasd dat er geen SUC in Rdam of omgeving was.[/QUOTE]
Als noodoplossing
Ik kom anders altijd precies verkeerd uit met Rotterdam en sta dan tergend traag bij een vd valk te laden.... of moet enorm omrijden via Oosterhout naar Zeeland.
...als noodoplossing,,,, kun je bij de bp blijdorp sinds 2013 of bp
Delfgauw aan de chademo! ( In 2011 !,, ging ik daar met mijn imiev al laden). Ook bij anwb rijswijk chademo.
 
Bij veel (of elke ?) SuC staat een gewone type2 laadpaal.. Neergezet als backup mocht de SuC niet werken -overigens normaal gesproken niet geactiveerd.Weet niet of dat nog steeds zo is, maar in het begin was dat het geval. Mara op de foto zijn het denk ik gewoon paaltjes voor het bord dat aangeeft dat je er max 40 minuten mag staan.
 
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN
En opeens is er ook 1 in Rusland operationeel: Zarechye, Russia
Zie mijn post in het hoofddraadje.

Helaas voor ons meer een 'destination charger' dan een SuC die het mogelijk maakt om naar Moscow te komen.

Zag vanmorgen ook dat Wroclaw in Polen nu eindelijk online is. Hardware stond in januari al klaar.
Wellicht wordt dit mijn laatste SuC alvorens off-grid te gaan richting Oekraine en Rusland. (als het doorgaat).