Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Laten we ons niet al te druk maken. Als je niet thuis kunt laden dan ben je, zeker volgens Tesla, welkom aan de SuC. Daar gaan ze zelfs op inzetten en in of aan de randen van onze vier grote steden komen in 2019, als volume met Model 3 is toegenomen, grote SuC pleinen met een voor ons nu nog onwaarschijnlijk hoog aantal stalls. Tot dan gewoon doen wat nodig is. Kun je wel thuis laden dan kom je vanzelf wel op het punt dan dat handiger is. Bovendien zal voor elke auto straks (vanaf 1 januari besteld) betaald gebruik gelden, 20 ct/km. Dan verandert het beeld. Huidige populatie heeft (gelukkig) nog gratis maar zal in aantal heel snel ingehaald gaan worden door betalend segment.

Als model 3 inderdaad het verwachte succesnummer gaat worden vind ik dat nog wel een spannende: De capaciteit van huidige SuCjes zal razendsnel ingehaald worden door het aanbod. Er moet op de een of andere manier iets van regulatie plaats gaan vinden denk ik...
 
Als model 3 inderdaad het verwachte succesnummer gaat worden vind ik dat nog wel een spannende: De capaciteit van huidige SuCjes zal razendsnel ingehaald worden door het aanbod. Er moet op de een of andere manier iets van regulatie plaats gaan vinden denk ik...

Het huidige wel, maar de plannen zoals die zijn gepubliceerd en nu in bijv. Californië worden gerealiseerd zijn minstens zo indrukwekkend als de 25 tot 30.000 3tjes die we "binnenkort" gaan verwelkomen :)
 
  • Like
Reactions: Onno
Mijn schoonvader bracht ons dit weekend weg naar Schiphol en haalde ons twee dagen later op. Twee keer wilde ik hem het superchargen in Amsterdam laten zien, maar twee keer was het een zooitje. Tien plekken vol, twee stuk, allemaal auto's in de rij voor de auto's die stonden te laden en vervolgens een soort stoelendans.

"Prachtige auto en het is heerlijk rijden, maar dat laden is niks zo" - :( Daarna lekker langs de A2 bij mistergreen staan laden met een lekker vlaams frietje on the side.
 
Mijn schoonvader bracht ons dit weekend weg naar Schiphol en haalde ons twee dagen later op. Twee keer wilde ik hem het superchargen in Amsterdam laten zien, maar twee keer was het een zooitje. Tien plekken vol, twee stuk, allemaal auto's in de rij voor de auto's die stonden te laden en vervolgens een soort stoelendans.

"Prachtige auto en het is heerlijk rijden, maar dat laden is niks zo" - :( Daarna lekker langs de A2 bij mistergreen staan laden met een lekker vlaams frietje on the side.
Weet niet wat aan de hand was dit weekend in Amsterdam. Maar het was het hele weekend volle bak. Kwam samen met andere tot het vermoeden dat er een aantal Tesla’s van Tesla zelf daar stonden te laden. Aangezien er ook niemand in de auto of binnen zaten.
 
upload_2017-12-19_10-38-53.png


het is toch weer hard gegaan de laatste maand.
:):):)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Dat is mooi balen Maurice!

Afgelopen weekend moest ik in Dordrecht laden, maar kwam niet verder dan 40kW (3 stalls van de 12 bezet). Nog twee keer verzet, maar helaas. Nog een andere Tesla rijder aangesproken en die man gaf aan dat hij vaak in Dordrecht ging laden en dat het daar al maanden zo traag is o_O Hij had alle stalls al wel een paar keer geprobeerd.

Ik heb Tesla gebeld, maar na een minuut of 20 in de wacht gehangen te hebben, heb ik de hoop opgegeven en ben naar Oosterhout gereden.