You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals je ziet is de 140kW in Pfaffenhofen maar even een piek.Maar tot welke soc? bij de 140 kW zakte dat heel snel in.
Idem. Leek gecapt op 117/118 ook als ik warm met <10% binnenkwam op bijna lege SuC.In Frankrijk ook nergens boven 115 kW uitgekomen...
Dit is natuurlijk de grafiek voor mijn 2017 X100D met 137000km en 9880kWh aan DC laden@wooter, jammer, had even de ijdele hoop dat oude curve weer terug was. die met 115kW tot rond de 60%.
Dat kan wel eens kloppen. 150kW staat er zeker niet op. Het is iets rond de 120kW wat er maximaal uit mag/kan komen.Ik kwam ergens de suggestie tegen dat de superchargers in Europa gehomologeerd zouden zijn voor 120kW. Geen flauw idee of het waar is, maar zou wel wat verklaren. Misschien eens kijken wat er op de stickers staat?
Oh....Ik kwam ergens de suggestie tegen dat de superchargers in Europa gehomologeerd zouden zijn voor 120kW. Geen flauw idee of het waar is, maar zou wel wat verklaren. Misschien eens kijken wat er op de stickers staat?
Als de snellader is goedgekeurd voor 120kW, dan mag er niet meer uit komen.Oh....
Betekend dat dan dat je nooit boven de 120kW uit kunt komen, ook als je auto sneller kan laden?
In dat geval wordt je voordeel van sneller laden dan de andere merken al snel minder.
De V3 SuperCharger is totaal nieuwe hardware. Die kan dus een andere keuring hebben.De vraag, is dan de homologatie anders bij V3 stalls? Ik zie daar op het forum snelheden van bijna 250kw voorbij komen.
Vorig jaar was het in Lyon 42 graden en daar kwam gewoon 142kW er met gemak uit. En dat dagen op rij dus denk dat het ergens anders in zit. Certificering lijkt me aannemelijker.Maar vergeten we nu niet dat het 30+ graden is? Hier heeft de auto last van maar de laadsystemen neem ik aan ook. Of is deze lagere snelheid al iets wat langer speelt? Ik laad eigenlijk nooit bij superchargers maar ik heb toch vaak zat in Eindhoven de 135 aangetikt met mijn SR+.
Hier dezelfde ervaring. Twee weken geleden op meerdere Suc’s 140kW gehaald richting Oostenrijk. Gisteren terug allemaal max 116kW gehaald waarbij curve sneller onder de 100kW dook. Dit levert bijna 50% meer laadtijd op. Zo is de voorsprong van Tesla snel verdwenen. Leuk dat je dan lifetime gratis laden hebt.Was het maar 120kW! Sta nu in Duiven en het is 110kW max bij bijna lege SuC. Daarbij is de curve over de hele linie minder goed. Ben live met teslamate de grafieken van deze laadsessie met die van 2 weken geleden hier aan het vergelijken en over de hele linie slechtere snelheid.
Wat voor laadsnelheden kreeg je?Gisteren bij de nieuwe SuC Middelburg geladen. Top laadsnelheid en blij dat ik de CCS upgrade heb laten uitvoeren aangezien de stalls CCS only zijn