You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen we ergens een stramien in herkennen? Bijvoorbeeld supercharger locaties die zijn opgeleverd in 2020 vs oudere?
Wat voor laadsnelheden kreeg je?
Alle 5 onderweg 112 max. Piacenza, Melide, Egerkingen, Bruchsal en Pfalzfeldt.Ik herken die max. 110-120 kW niet in NL (wel toen ik onderweg was in Italie). Sta nu bijvoorbeeld in Apeldoorn-Zuid: gewoon 140 kW.
226 stalls = goed voor zeker 14 sites van 16 stuks.
Was het maar 120kW! Sta nu in Duiven en het is 110kW max bij bijna lege SuC. Daarbij is de curve over de hele linie minder goed. Ben live met teslamate de grafieken van deze laadsessie met die van 2 weken geleden hier aan het vergelijken en over de hele linie slechtere snelheid.
Vandaag ruim 1.200 km gereden en 4x SUC (3x Dld / 1x Italie)
Allemaal richting de 150 kW en dat hielden ze nog vrij lang vol bij 25-30 Gr.C. (wel serieuze plas water onder de auto en na verloop van tijd een loeiende koeling)
Iedere keer na 25-30 minuten weer vertrekken met 80-90% in de accu. Echt een stuk sneller dan een jaar geleden en dan moet ik de eerste V3 nog tegen komen.... (de rest van het jaar geen snellader gebruikt)
Geen MX en ook geen M3 gezien.
Ook geen NL, wel Dld, Zwitsers en iemand uit GB. Maar dus alleen maar MS en max met z’n 3’en laden. Nu begrijp ik waarom topic “drukte bij SUC niet meer bovenaan staat )
Hoeveel kWh snelladen heeft uw accu al gedaan?
Verder is de accu van de m3 wel even andere oost dan mijn model S 85...
Another extreme wet rag supercharger test. Plugged in at 2% SoC - ramped up to 147kW as normal and thermal throttled at 34% down to 58kW. Slapped that room temperature soaking wet rag and it climbed back to 119kW where it hit the internal charge profile limit. Amazing!
Handdoekje mee in de auto dus
V2 kabels en connectoren zijn enkel passief gekoeld, als je al over koeling kan spreken. V3 is actief gekoeld door vloeistof.Nou dacht ik dat die SuC kabels en connectoren al inwendig gekoeld werden. In dat geval zal een nat lapje (aan de buitenkant van die dikke, geïsoleerde en vandaalbestendige kabel) toch niet zo'n groot verschil maken? Mss dat de koeling van die Suc naar de filistijnen was?