Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.

1625729552460.png
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Zo te lezen is er nog steeds een groot verschil tussen electrisch rijden en Tesla rijden.

Als je ElectricFelix volgt op twitter, kan je nog altijd lezen laden in Frankrijk bij de concurrentie niet betrouwbaar is. Zelfs IONITY laadpalen die in de app actief staan, blijken ter plaatse geen stroom te hebben. Kan je blijkbaar echt niet op rekenen. Dat vind ik heel jammer.



Maar goed, beetje offtopic hier :p
 
Wij zouden morgen moeten laden in Dijon - volgens de website van Tesla is die "coming soon" maar volgens chargemap is die open: Tesla Supercharger V3 - Dijon/Longvic : charging station in Longvic

Weet er iemand of wij met onze "oude" Model X kunnen laden aan een V3 supercharger? Ik kan die convertor meenemen (met onze S kunnen we zo laden) maar ik heb geen flauw idee of we uberhaupt kunnen laden met een oudere Model X aan een V3 supercharger.

Iemand al getest?

Alvast bedankt!
 
Wij zouden morgen moeten laden in Dijon - volgens de website van Tesla is die "coming soon" maar volgens chargemap is die open: Tesla Supercharger V3 - Dijon/Longvic : charging station in Longvic

Weet er iemand of wij met onze "oude" Model X kunnen laden aan een V3 supercharger? Ik kan die convertor meenemen (met onze S kunnen we zo laden) maar ik heb geen flauw idee of we uberhaupt kunnen laden met een oudere Model X aan een V3 supercharger.

Iemand al getest?

Alvast bedankt!
Als je de ccs retrofit hebt laten doen aan ook de x dan kun je de verloop stekker gebruiken. Als je dat niet hebt laten doen dan zou ik het er niet op wagen.
 
Vandaag voor het eerst naar Italie gereden met de MS. Ik had me voorbereid met allerlei apps en schattingen van verbruik en degradatie maar daar had ik vanochtend vroeg geen zin in. Gewoon het adres ingegeven en gaan rijden. Wmb een topervaring, gewoon rijden, laden en koffie drinken. Wel opletten met stall sharing, dat schiet echt niet op. Ben naar een andere SC gereden toen ik te zien kreeg dat ik nog 2,5 uur moest laden. Je moet dan wel je route opnieuw starten. Nu 1100 km erop zitten, tijd voor een biertje.