De hint dat ie foutzit is overigens dat ie met zijn auto met de vooras op de stoep moet gaan staan om het te doen passen.
Niet omdat hij aan de verkeerde kant staat. Zelfs aan de juiste kant, moet hij op de stoep gaan staan. Ik zou het in zijn plaats als een proof of concept issue zien, dat bij het veralgemenen een oplossing gaat krijgen.
Ik blijf er van uitgaan dat Tesla alle issues gaat oplossen, zelfs bezettingsissues waardoor Tesla rijders benadeeld zouden worden.
Nergens is gezegd dat dit niet mag. Hij is even snel vol als een Tesla omdat zijn batterij kleiner is. Een koude of bijna volle Tesla komt er ook niet boven. Als het nodig is en kan, gaan we er met onze Zoe ook laden (gezien het gebruiksprofiel, weinig waarschijnlijk, maar zou kunnen). Ik moet dan misschien zelfs 2 plaatsen bezetten, maar als ik niemand hinder zou ik het niet laten.
Maar dat wil niet zeggen dat je correct was. En idem met deze bestuurder.
Voor mijn geval idd (hoewel niet juridisch), In geval van die bestuurder niet. En zeker al niet juridisch. Je hebt te veel een Tesla-paardebril op in deze.
Niet Tesla rijders weten echt niet dat je de paal links achter moet hebben. Het is ook nergens aangegeven.
Dat hij op de stoep staat, daar had ik het niet over. Dit is strikt juridisch wel verkeerd, maar dat wijt ik aan de PoC. Het zal ook privé terrein zijn, een boete gaat hij niet krijgen. Je gaat voor een PoC geen onnodige ombouw doen als je niet weet of het gaat doorgaan. Dat is de definitie van een PoC.
Dat je een Ampera kan laden, is misschien wel een nuttige test voor de PoC.