Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Onbemande Lounge (met toilet, drank-automaten, en zitplaats) van "bk World" in Duitsland.
Aan de Noord-Zuid autobahn 7, tussen Wurzburg en Nuremburg.

View attachment 834525

Mooi filmpje bij Electrek: bk World SuperCharger Cubes, the perfect Animities for rural electric cars charger points

View attachment 834524
E538469E-EF3F-49A4-A4C6-405D485B2C20.jpeg

En een Pizza automaat
 
Enig idee waarom ik de SuC bezetting van Oostenrijk of Italië niet kan zien op de MCU? Is die bezettingsdata geofenced en enkel beschikbaar in een bepaalde straal van je huidige locatie?



@CJA Hulskamp Haha, nog nooit zoiets gezien. Lijkt er ook op dat die pizza's ter plekke vers worden bereid door de automaat. Geweldig!
 
Woon ook in Amersfoort: Leusden staat bij mij gewoon 'bovenaan'. daarna Eemnes, Bunnik, Naarden ...(versie 4.11.0). Dat klopt wel.
Ondoorgrondelijk dus (nou ja versie verschil van 0.00.1)
In Naarden:

- Naarden (buiten gebruik)
- Eemnes
- Breukelen
- Leusden

App versie: 4.11.0-1155

NB toen ik begon te typen stond Naarden er nog met stalls available. Tijdens het typen switchte die naar buiten gebruik. Kan zijn dat de app per direct de cache pakt en dat je even moet wachten tot er een refresh heeft plaatsgevonden..
 
@CJA Hulskamp Haha, nog nooit zoiets gezien. Lijkt er ook op dat die pizza's ter plekke vers worden bereid door de automaat. Geweldig!
Toevallig gisteren eentje tegen gekomen nabij Aken (maar niet bij een supercharger). M'n vrouw had een hongertje dus 3 minuten gewacht voor een pizza. Het ding ruikt naar echte pizza en smaakt ook lekker.
 
Dit probleem heb ik ook. Hij laat alles zien in de buurt behalve degene die qua locatie voor mij het beste is. (In mijn geval ‘s-Hertogenbosch)
In Frankrijk staan deze pizza automaten ook redelijk veel. In Amiens staat er een tussen de SuC en ingang van winkelcentrum. Volgens vrienden was de kwaliteit redelijk (beter dan een burger van de gele M)
Amiens is een prima stop. Wij duiken meestal de supermarkt in, keuze zat :) (onze vaste stop als we naar Normandië gaan)
Vandaag even bij weze laden bij de SuC Den Bosch/Rosmalen , met als plan thuis te komen en een snelle hap voor de lunch. Keuze tussen de Fletcher en de gele M…. Gekozen voor de Fletcher. Dat was niet best, conclusie voor een volgende keer gewoon naar de Mac.
 
Amiens is een prima stop. Wij duiken meestal de supermarkt in, keuze zat :) (onze vaste stop als we naar Normandië gaan)
Vandaag even bij weze laden bij de SuC Den Bosch/Rosmalen , met als plan thuis te komen en een snelle hap voor de lunch. Keuze tussen de Fletcher en de gele M…. Gekozen voor de Fletcher. Dat was niet best, conclusie voor een volgende keer gewoon naar de Mac.
Laten we het erop houden dat de locatie geografisch voor mij het beste is. Een Fletcher hotel zal ik in ieder geval niet snel boeken na mijn ervaring in Den Bosch 😂