Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger Winter Challenge! Animo?

This site may earn commission on affiliate links.
Hi,

Wie heeft interesse in een Tesla Supercharger Winter Tour Rit!

Genaamd: Tesla Supercharger Winter Challenge!

Ik heb afgelopen winter zo een rit gedaan met een 4x4 naar Scandinavië waarbij je in 7 dagen 7200 km rijdt in winterse omstandigheden.

Denk aan een tourrit waarbij je van gps punt naar punt reist, uiteraard langs Superchargers.
Je rijdt in een equipe van 2 personen en scoort punten voor elke gps coördinaat die je aandoet met strafpunten als je virtuele roadblocks negeert en bonus punten als bonus locatie aandoet. Op de route zullen er onzichtbare virtuele traject controles zijn voor snelheidsovertreders zodat het geen snelheidsrace wordt. Er zal deel etappes worden gereden waar je eind van de dag ook kan slapen en de volgende dag weer vertrekt.

Uitdagingen:

Snel je rit leren plannen aan de hand van de nieuwe GPS coördinaat die ontvang na nadat je de eerste etappe heb voltooid.
Rij ik snel en laad ik langer?
Hoe ga ik om met hoogte verschillen.
Winterse omstandigheden!
Eigenlijk al onze vakantie plannen die we nu uitgebreid plannen maar dan in een wedstrijdvorm met alle veiligheidsmaatregelen erbij!
Track and tracing van je medespelers om Supercharger slots te pakken.

Ik ben van plan dit te organiseren als er genoeg animo is samen met een aantal forum members die er ook tijd en energie in willen steken. Aangezien een aardig supercharger netwerk nu al ligt in Europa en tegen de winter deze alleen uitgebreider word kan het een mooi rondje Europa worden.

We kunnen aandacht vragen van Tesla hiervoor en sponsors zoeken om de kosten te drukken.

Wanneer: Hopelijk ergens eind januari
Kosten: geen idee. Maar als ik 3500 per auto zeg is er dan nog interesse?(LET OP: Ik doe het niet voor de winst, als het maar kosten dekkend is!!!)

Wat krijg je:

Avontuurlijk reis door europa met Tesla only drivers.
Overnachting avondeten en ontbijt.

Hoe lang? Een trip van 5 a 6 dagen? Afhankelijk van hoe we een mooi rondje kunnen plannen.

Vragen:

1 Wie heeft interesse
2 Wie zou mee willen doen in de organisatie hiervan
 
Leuk plan. Maar mijn vrouw krijg ik niet mee en wordt lastig om hiervoor een week vrij te plannen. Ik doe dus niet mee.
Kosten lijken mij wel erg hoog. 150 per equipe voor hotels en 100 per equipe voor maaltijden (per dag) maakt zo'n 1500 euro. Hoe kom je bij 3500 euro?
 
Leuk plan. Maar mijn vrouw krijg ik niet mee en wordt lastig om hiervoor een week vrij te plannen. Ik doe dus niet mee.
Kosten lijken mij wel erg hoog. 150 per equipe voor hotels en 100 per equipe voor maaltijden (per dag) maakt zo'n 1500 euro. Hoe kom je bij 3500 euro?
Ik heb het bedrag gehanteerd die ik voor mijn trip had betaald.

Voorbereiding voor zo een trip kost ook tijd en geld, je zal zelf de reis 1x vooraf moeten rijden. Aanschaf en testen inbouwen track en tracing. Back office inregelen met telefoon nummers voor de rijders. Website bouwen.

Bedrag zal de kostprijs dragen. Ik hoef niets voor mijn tijd te hebben die ik erin steek. ik verwacht dat het zeker goedkoper zal uitvallen. Zeker als we sponsors kunnen vinden.

De route zal uiteraard geheim blijven zodat iedereen evenveel kans maakt.
 
Ik heb het bedrag gehanteerd die ik voor mijn trip had betaald.

Voorbereiding voor zo een trip kost ook tijd en geld, je zal zelf de reis 1x vooraf moeten rijden. Aanschaf en testen inbouwen track en tracing. Back office inregelen met telefoon nummers voor de rijders. Website bouwen.

Bedrag zal de kostprijs dragen. Ik hoef niets voor mijn tijd te hebben die ik erin steek. ik verwacht dat het zeker goedkoper zal uitvallen. Zeker als we sponsors kunnen vinden.

De route zal uiteraard geheim blijven zodat iedereen evenveel kans maakt.

Ben in principe wel geïnteresseerd, maar niet voor dat bedrag. Al moet ik dan nog wel een reispartner vinden.