Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Tuning items. (anders dan lampjes en vloermatten)

4DXP

Member
Apr 1, 2019
150
129
UTRECHT
Gisteravond heel laat mijn puberdochter af moeten halen in een boerengehucht. Flinke beat erop en met de perfecte verlaagde tuning low stand over verlaten wegen kartend met shuddervrije achtbaanacceleraties heb ik toch weer een week lang een smile op mijn gezicht. Het strakke bochtenwerk was van een andere planeet. Nu wil ik zo graag mijn geliefde WarpX belonen met nog zo een dergelijke verzadigende tuning maar er is vrijwel niets te koop voor Tesla. Gezien mijn eerste jeugdauto zou ik witte letters op de banden willen aanbrengen maar dan staat het busje zo voor mijn deur ben ik bang... Helaas woon ik niet in de VS waar dat allemaal mag.

Wat een techniek...wat een wagen...

Weet iemand nog leuke tuning items anders dan lampjes, telefoonhouders en stickers?

• Like
Reactions: Geendiesel

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Gisteravond heel laat mijn puberdochter af moeten halen in een boerengehucht. Flinke beat erop en met de perfecte verlaagde tuning low stand over verlaten wegen kartend met shuddervrije achtbaanacceleraties heb ik toch weer een week lang een smile op mijn gezicht. Het strakke bochtenwerk was van een andere planeet. Nu wil ik zo graag mijn geliefde WarpX belonen met nog zo een dergelijke verzadigende tuning maar er is vrijwel niets te koop voor Tesla. Gezien mijn eerste jeugdauto zou ik witte letters op de banden willen aanbrengen maar dan staat het busje zo voor mijn deur ben ik bang... Helaas woon ik niet in de VS waar dat allemaal mag.

Wat een techniek...wat een wagen...

Weet iemand nog leuke tuning items anders dan lampjes, telefoonhouders en stickers?
Achterkant stoelen met wrap bekleden en schermpjes inbouwen, wide body kit plaatsen.... uitlaat erbij ;)

4DXP

Member
Apr 1, 2019
150
129
UTRECHT
Woah... zo prijzig maar zo mooi.

R-Zentric Complete Aerokit For Tesla Model X – RevoZport

mx-22-600x450.jpg

• Like
Reactions: Mad P***y

4DXP

Member
Apr 1, 2019
150
129
UTRECHT
Oef ik pas wat een geld, was eerst ook van plan om de x te wrappen, maar nadat ik de auto in het echt zag vond ik het wel mooi in de kleurencombinatie

Zo te zien heb jij ook silvermetallic?
Ik vind mijn kleur ook erg mooi. Heb jij wel chromedelete gedaan?

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Ik ga pas iets aan de auto doen als de garantie afgelopen is. Schijnt dat zelfs als je de auto laat wrappen of dechromen dat je naar je garantie kunt fluiten, want er hebben andere er aan gezeten, dus alles wat je veranderd valt daar buiten. Iemand van de X WhatsApp groep had de spoiler gewrapt van de X en toen deze stuk was (de bevestiging die niet eens gewrapt was) kreeg die dat te horen. Na heel wat gedoe hebben ze het gelukkig gemaakt, maar dat was een uitzondering.

4DXP

Member
Apr 1, 2019
150
129
UTRECHT
Ik ga pas iets aan de auto doen als de garantie afgelopen is. Schijnt dat zelfs als je de auto laat wrappen of dechromen dat je naar je garantie kunt fluiten, want er hebben andere er aan gezeten, dus alles wat je veranderd valt daar buiten. Iemand van de X WhatsApp groep had de spoiler gewrapt van de X en toen deze stuk was (de bevestiging die niet eens gewrapt was) kreeg die dat te horen. Na heel wat gedoe hebben ze het gelukkig gemaakt, maar dat was een uitzondering.

Volgens de Amerikaanse wetgeving moeten ze aantonen dat het aan de tuning ligt als er iets stuk gaat. Is dat in NL anders?

DeHakkelaar

Active Member
Dec 18, 2018
1,631
799
Netherlands
Ja niet slecht idd
Nadeel vind ik dat je bij deze moet laten spuiten. Mooier was carbon add ons

Tsja, ben zelf niet zo'n fan van carbon, zeker niet zulke hele grote delen.
Spoilers, bumpers in de lakkleur heeft meestal mijn voorkeur.
Maar je kan ze altijd in carbon laten wrappen natuurlijk, dan hoef je iig niet te spuiten.

Set is te koop bij Unplugged Performance trouwens.

4DXP

Member
Apr 1, 2019
150
129
UTRECHT
Tsja, ben zelf niet zo'n fan van carbon, zeker niet zulke hele grote delen.
Spoilers, bumpers in de lakkleur heeft meestal mijn voorkeur.
Maar je kan ze altijd in carbon laten wrappen natuurlijk, dan hoef je iig niet te spuiten.

Set is te koop bij Unplugged Performance trouwens.
Ja ik zag het. Echter wide body is wat anders.

Mad P***y

Sexycars_nl
Jan 23, 2019
1,273
875
Nederland
Volgens de Amerikaanse wetgeving moeten ze aantonen dat het aan de tuning ligt als er iets stuk gaat. Is dat in NL anders?
Wetgeving is hier is heel anders, maar als ze bijvoorbeeld spiegels demonteren om te wrappen, begrijp ik tesla voorkomen dat ze daarop geen garantie meer willen geven. Voor deurhendels geldt het dus ook, zelfs je ramen, de folie moet er in geduwd worden. Heb bij de s een kapotte deurhendel en daardoor ook raam gehad, dus ik pas wel op.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC