Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Tuning items. (anders dan lampjes en vloermatten)

This site may earn commission on affiliate links.
Wetgeving is hier is heel anders, maar als ze bijvoorbeeld spiegels demonteren om te wrappen, begrijp ik tesla voorkomen dat ze daarop geen garantie meer willen geven. Voor deurhendels geldt het dus ook, zelfs je ramen, de folie moet er in geduwd worden. Heb bij de s een kapotte deurhendel en daardoor ook raam gehad, dus ik pas wel op.

Ik had een kapotte drive unit waar wel lowering brackets op zaten. Ze hebben alles netjes kosteloos vervangen en mijn lowering brackets laten zitten.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Is het daadwerkelijk ergens bevestigd door Tesla dat chrome delete en/ of wrappen ervoor zorgt dat de garantie vervalt?

Dat kan ik niet geloven. Ik heb mijn hele leven al gewoon gedaan wat ik wilde met auto's. Meestal zo uit de fabriek. Nooit problemen gehad met tuning of wrappen.
In het ergste geval trek je het er weer af bij een probleem. Trouwens als je geld hebt om te wrappen kun je in het allerallerslechtste scenario ook wel een beugeltje of een spiegeltje bekostigen.
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Dat kan ik niet geloven. Ik heb mijn hele leven al gewoon gedaan wat ik wilde met auto's. Meestal zo uit de fabriek. Nooit problemen gehad met tuning of wrappen.
In het ergste geval trek je het er weer af bij een probleem. Trouwens als je geld hebt om te wrappen kun je in het allerallerslechtste scenario ook wel een beugeltje of een spiegeltje bekostigen.

Ik kan me voorstellen dat Tesla in sommige gevallen zegt dat je geen garantie meer hebt maar ik denk dat het in de praktijk wel meevalt.
Als je het Tesla logo op de voor en achterkant van de auto laat wrappen en je komt daarna bij Tesla voor een probleem dat je scherm steeds uitvalt zullen ze echt niet zeggen dat je geen garantie meer hebt.

Echter, als je bijvb je spiegels hebt gewrapped en je komt met een klacht dat ze niet meer goed draaien dan zou ik als ik Tesla was ook zeggen dat je daar geen garantie meer op hebt.
 
  • Informative
Reactions: 4DXP
Ik kan me voorstellen dat Tesla in sommige gevallen zegt dat je geen garantie meer hebt maar ik denk dat het in de praktijk wel meevalt.
Als je het Tesla logo op de voor en achterkant van de auto laat wrappen en je komt daarna bij Tesla voor een probleem dat je scherm steeds uitvalt zullen ze echt niet zeggen dat je geen garantie meer hebt.

Echter, als je bijvb je spiegels hebt gewrapped en je komt met een klacht dat ze niet meer goed draaien dan zou ik als ik Tesla was ook zeggen dat je daar geen garantie meer op hebt.

Ja dat kan ik begrijpen. Zou wel erg flauw zijn. Tesla weet ook dat veel mensen transparante Xpel coating laten aanbrengen rechtstreeks vanuit de showroom. In het ergste geval moet je dan dus de wrap vd spiegels aftrekken.
 
Yes! Via mijn vriendjes in China gevonden. Mailtje gestuurd of ze die voor 50usd kunnen opsturen. Nu even afwachten...

http://www.csscar.net/m/e_productshow/?788-
Tesla-MODEL-X-RevoZport-body-kits-788.html

Vandaag een mailtje gekregen van csscar.net met de prijsopgave voor een carbon spoiler kit voor de Tesla X
2300 euro (2620 usd) voor de hele kit incl verzending.
Dat is dus heel goedkoop.
 
Vandaag een mailtje gekregen van csscar.net met de prijsopgave voor een carbon spoiler kit voor de Tesla X
2300 euro (2620 usd) voor de hele kit incl verzending.
Dat is dus heel goedkoop.
Wel apart dat csscar deze voor dit geld aanbied als die bij revozport zelf ruim 6000 dollar kost. R-Zentric Complete Aerokit For Tesla Model X – RevoZport

Of is het imitatie? Zo op de site te zien niet in ieder geval.
 
  • Informative
Reactions: 4DXP