Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla van de beurs?

This site may earn commission on affiliate links.
Content blocked on copyright grounds...

Tesla (TSLA) gets more bullish outlook from Wall St. amid go-private initiative
geeft wat meer info over dit interview denk ik... "

Amidst the controversy surrounding Musk’s announcement, fellow billionaire Mark Cuban, who owns the NBA’s Dallas Mavericks, expressed his support for Musk. In an interview with CNBC, Cuban noted that Musk’s unorthodox business decisions, as well as his eccentric behavior, are things that contribute to Tesla’s potential.

When you invest in an entrepreneur, you get the personality. This is a guy who is sleeping in the factory. This is a guy who is pushing, pushing, pushing. I would tell shareholders ‘be grateful that you have somebody that committed to the company,’ and recognize that being unique is what has helped make Tesla so successful, ” Cuban said. ... "


Inmddels heeft Musk een (fabrieks)bank om op te slapen meen ik me te herinneren. Kado via de bekende Ben Sullins / Teslanomics.
 
Ben Sullins de data analist die geen schroevendraaien van een schroefsleutel kan onderscheiden. Ik kijk liever naar enige Tesla vlogster dan naar hem als het gaat om iets anders dan data en data alleen.

Goed gezelschap.
Jobs die wegkeek van slavernij in Chinese fabrieken omdat hij zo gruwelijke winstmarges scoorde.
Musk haalt de equivalent van een Führer's Anlagefonds tijdens WO2 binnen als financier. Regelrechte genocide op Yemen in bedrijf, en nieteens in het geniep. Gelukkig met Amerikaanse bommen dus dan is het Kosher.
 
  • Informative
  • Disagree
Reactions: MaH and Rqcg
Tja nou ja, het geld wat zo'n Saudisch fonds in het elektrificeren van wegvervoer steekt kan dan (voorlopig) alvast niet aan minder fraaie zaken uitgegeven worden...
Mee eens. En het is geld dat voortkomt uit ondernemingsresultaten, niet zoals bijvoorbeeld America waar gestrooid wordt met 0% rente aflossingsvrij "geld" voor ingewijden. Gratis voor hen, voor ons alleen te verkrijgen na werk en belasting. Gratis geld is lekker beleggen he....