Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Verzekering via European Automotive Services.

This site may earn commission on affiliate links.
In de bevestiging levering mail van Tesla staat ook een link naar een website voor een verzekeringspakket voor de Tesla.

Ik heb een offerte opgevraagd, en volgens mij ziet de offerte er goed en scherp uit.
De pluspunten van de verzekeringsvoorwaarden zijn:
  • Vaste scherpe verzekeringspremie, geen no-claim verklaring nodig
  • Schadeherstel via uw vertrouwde Tesla adres
  • 3-jaars nieuwwaarderegeling bij diefstal en total loss
  • Nieuwwaarderegeling jaar 3 tot en met jaar 5 (met een afschrijving tot maximaal 45%)
  • Geen leeftijds- en kilometerbeperkingen of nachtstallingsclausules
  • Een gunstige Eigen gebrek dekking
  • Pech hulp Europa bij mechanische storing (landen op de groene kaart)

De premie komt uit op €995 (WAM + Volledig Casco).
Wat vinden jullie van de voorwaarden en zijn er alternatieve aanbieders die een beter pakket tegen dezelfde prijs of goedkoper?
 
Dit lijkt mij de Delta Lloyd verzekering....
Ik heb deze (net als een paar anderen op het forum :wink:) afgesloten via PMP voor 895, daar komt dan nog wel een evt SVI en in ieder geval (zoals bij alle andere verzekeringen) Ass. belasting bij.
PM maar voor telefoonnummer van Martin
 
European Automotive Services is dezelfde organisatie als Centraal Beheer Dealer Services, maar onder een nieuwe naam.
Daarom ben, ik toen Centraal Beheer er mee kapte, ook maar met die club gekapt en voor de DL-polis naar PM&P gegaan.
 
Ik heb een offerte aangevraagd via Tesla en ontving die van EAS. Ik heb ook een verzekering aangevraagd via mijn schoonbroer bij Baloise (in een pack met andere verzekeringen). De omnium voorwaarden ontlopen mekaar niet zo heel veel, maar de BA is een verschil van een 150 euro tov 450 euro bij Baloise. Zijn er andere Vlamingen die ervaring hebben met de EAS? Het liefst blijf ik natuurlijk bij mijn schoonbroer want daar zijn de lijntjes veel korter. Een verschil van samen 500 euro per jaar vind ik wel wat veel om jaarlijks te laten liggen.
 
Draadje even opschudden....

Zit Delta Loyd nog steeds achter EAS? Delta Loyd is tegenwoordig NN, en via mijn eigen tussnpersoon heb ik namelijk een NN offerte ontvangen met allemaal beveiligingseisen (M3 LR AWD) en minder goede voorwaarden dan EAS.
 
In 2017 heb ik mijn MX via EAS bij Amlin verzekerd. In december heeft Amlin alle Teslapolissen geannuleerd. EAS kwam met een nieuw voorstel (Allianz) dat duurder was en minder goede voorwaarden had dan wanneer ik rechtstreeks bij Allianz verzekerde. Dat heb ik toen maar gedaan.
Omdat Allianz het een jaar later nodig vond de premie met enkele tientallen procenten te laten stijgen ben ik noodgedwongen weer op zoek gegaan en bij Carmeleon terecht gekomen. Resultaat lagere premie en betere voorwaarden.
Ik ben benieuwd wat er in december weer staat te wachten.
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Bij EAS spreekt me ook de vaste premie waarmee ze adverteren op de site wel aan, dus geen bonus - malus regeling. Heeft inshared ook een tijd gehad. We rijden al meer dan 10 jaar aar schadevrij, maar een ongeluk zit in een klein hoekje (“afkloppen”), en dan kunnen de kosten van de verzekering opeens oplopen.
 
The delivery confirmation email from Tesla also contains a link to a website for an insurance package for the Tesla.

I have requested a quote, and I think the quote looks good and sharp.
The advantages of the insurance conditions are:
  • Fixed competitive insurance premium, no no-claim statement required
  • Damage repair via your trusted Tesla address
  • 3-year new-for-old scheme in the event of theft and total loss
  • New value scheme for years 3 to 5 (with a maximum depreciation of 45%)
  • No age and mileage restrictions or night storage clauses
  • A favorable Own defect cover
  • Breakdown assistance Europe in case of mechanical failure (countries on the green map)

The premium is €995 (WAM + Full Casco).
What do you think of the conditions and are there alternative providers that offer a better package at the same price or cheaper?
Premie is nu 2300 per jaar