TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tesla Verzekering via European Automotive Services.

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by jordie70, Apr 14, 2015.

1. jordie70

jordie70 Member

In de bevestiging levering mail van Tesla staat ook een link naar een website voor een verzekeringspakket voor de Tesla.

Ik heb een offerte opgevraagd, en volgens mij ziet de offerte er goed en scherp uit.
    De pluspunten van de verzekeringsvoorwaarden zijn:
    • Vaste scherpe verzekeringspremie, geen no-claim verklaring nodig
    • Schadeherstel via uw vertrouwde Tesla adres
    • 3-jaars nieuwwaarderegeling bij diefstal en total loss
    • Nieuwwaarderegeling jaar 3 tot en met jaar 5 (met een afschrijving tot maximaal 45%)
    • Geen leeftijds- en kilometerbeperkingen of nachtstallingsclausules
    • Een gunstige Eigen gebrek dekking
    • Pech hulp Europa bij mechanische storing (landen op de groene kaart)

De premie komt uit op €995 (WAM + Volledig Casco).
    Wat vinden jullie van de voorwaarden en zijn er alternatieve aanbieders die een beter pakket tegen dezelfde prijs of goedkoper?

2. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Dit lijkt mij de Delta Lloyd verzekering....
    Ik heb deze (net als een paar anderen op het forum :wink:) afgesloten via PMP voor 895, daar komt dan nog wel een evt SVI en in ieder geval (zoals bij alle andere verzekeringen) Ass. belasting bij.
    PM maar voor telefoonnummer van Martin

3. PimEffting

PimEffting Member

Ja, EAS is een agent voor Delta Lloyd volgens mij.
    Heb de verzekering recent afgesloten via EAS en krijg nu incasso's van Delta Lloyd.

4. dvroegop

dvroegop Member

Klopt. Zij bieden een Delta Lloyd verzekering aan. En nu maar hopen dat die niet net als Centraal Beheer (kan ik die naam hier nog roepen zonder gebanned te worden?) de prijzen vervijfvoudigd aan het einde van het jaar.

5. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

European Automotive Services is dezelfde organisatie als Centraal Beheer Dealer Services, maar onder een nieuwe naam.
    Daarom ben, ik toen Centraal Beheer er mee kapte, ook maar met die club gekapt en voor de DL-polis naar PM&P gegaan.

6. Steven

Steven Member

Same here.

7. jordie70

jordie70 Member

Dank, ik ga via TaylorMates eens kijken wat Delta Lloyd voor een premie rekent.

8. HWS

HWS Speedjunkie

Ik heb ze bij Van Tol Verzekeringen ondergebracht. Is ook een tussenpersoon voor Delta Lloyd. Persoonlijke service en niet onbelangrijk, rijdt zelf ook een Tesla.

Verzekering - Page 74

9. Co9

Co9 Member

Ik ook, om dezelfde redenen. Prima geregeld via Van Tol.

10. Alain13

Alain13 Member

Nope, heb namelijk net weer een factuur gekregen van PM&P en was dezelfde prijs als een jaar geleden. :)

11. basvk

basvk Active Member

Same here. Zeer snelle reactie overigens (van Tol reageerde dezelfde dag, PM&P een dag of 10 later pas toen ik om offerte vroeg... toen had ik de polis al bij van Tol ondergebracht), en bij latere communicatie ook zeer vlot.

12. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Dat klopt niet helemaal. Ik heb het uitgerekend, de bruto premie bij CB is nu 8 maal zo hoog als vorig jaar!

13. MJKA

MJKA Member

Ook overgestapt van CB naar EAS (Delta Loyd). Was vroeger CB Dealer Services. Zelfde mensen.
    Ook van Tol nog geprobeerd, maar die begon moeilijk te doen omdat ik 3 jaar geleden een kleine schade had gehad want onder CB noclaim beschermer viel.

14. MaaJoo

MaaJoo Member

Ik heb een offerte aangevraagd via Tesla en ontving die van EAS. Ik heb ook een verzekering aangevraagd via mijn schoonbroer bij Baloise (in een pack met andere verzekeringen). De omnium voorwaarden ontlopen mekaar niet zo heel veel, maar de BA is een verschil van een 150 euro tov 450 euro bij Baloise. Zijn er andere Vlamingen die ervaring hebben met de EAS? Het liefst blijf ik natuurlijk bij mijn schoonbroer want daar zijn de lijntjes veel korter. Een verschil van samen 500 euro per jaar vind ik wel wat veel om jaarlijks te laten liggen.

Share This Page