Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla virus

This site may earn commission on affiliate links.
Hmm. Het Tesla Virus. Ik weet niet wat het is, maar ik heb er zeker last van ;-). Nieuwe member hiero en als het even meezit gaat 'de mijne' volgende week besteld worden :biggrin:. Komende week nog even luisteren of de UltraHiFi de investering wel waard is. En als ik er dan toch ben, dan ook nog maar even een rondje rijden ;-)

Gr,
Erik
 
Erik, welkom! Je zult zien: (te)veel te lezen op dit forum. Al heel veel zaken zijn door mensen hier uitgezocht, voor het geval (ik schat vrijwel zeker) je nog met vragen komt.
De investering in de geluidsinstallatie is natuurlijke een persoonlijke afweging, maar ik kan je vertellen dat hij wat mij betreft het geld dubbel en dwars waard is.
Het laag gaat ècht ver door en het geluid is heel erg goed. Succes met de lastige keuze(s) :smile:!
 
Symptoom van de Tesla virus bij mij:

* Ga ik het motorgeluid van mijn huidige bmw (328i-full touring 2013)missen? diepe brom met gepruttel tussen de versnelling heeft wel wat!
* missen van het Duitse afwerking van het interieur
* missen van verstelbare sportstoelen in alle standen
* missen van verstelbare hoofdsteun
* kan je bij klanten komen aanrijden?
* buren jaloezie
* 120k koop je ook een panamera hybrid voor.
* ik rij nu bijna altijd iets sneller dan toegestaan en je valt niet direct op....een Tesla is gewoon een eye catcher dus je staat constant onder de aandacht

En nog veel meer hersenspinsels.....hopelijk vervaagt alles als ik hem heb...
 
Symptoom van de Tesla virus bij mij:

* Ga ik het motorgeluid van mijn huidige bmw (328i-full touring 2013)missen? diepe brom met gepruttel tussen de versnelling heeft wel wat! Absoluut niet. De enorme versnelling doet alles vergeten.
* missen van het Duitse afwerking van het interieur Ja, een beetje
* missen van verstelbare sportstoelen in alle standen Ja, heel erg, totdat je na 3 maanden weer eens in die sportstoelen zit en je afvraagt waarom je die van Tesla zo slecht vond.
* missen van verstelbare hoofdsteun Als je niet langer bent dan 1,80m niet.
* kan je bij klanten komen aanrijden? Zeker, veel positieve reacties. Omdat ie zo groen is.....:wink:
* buren jaloezie Welnee, af en toe een ritje aanbieden en ze weten niet hoe snel ze er zelf ééntje moeten bestellen.
* 120k koop je ook een panamera hybrid voor. Zet m er maar eens naast, is die Panamera ineens een lompe kikker met weinig ruimte.
* ik rij nu bijna altijd iets sneller dan toegestaan en je valt niet direct op....een Tesla is gewoon een eye catcher dus je staat constant onder de aandacht Valt reuze mee. Er rijden er al meer dan 1200 rond, ik zie ze dagelijks. Nog net niet op elke hoek van de straat.

En nog veel meer hersenspinsels.....hopelijk vervaagt alles als ik hem heb...
Mijn symptoom is dat ik nauwelijks ergens anders over kan praten. Jullie hier begrijpen dat, maar zij daar niet:rolleyes:.
 
Net weer terug van een bezoek aan CS A-dam met weer een proefritje, en zit nu met een vraagje: gaat die kramp van die oor-tot-oor grijns wennen naar verloop van tijd? :biggrin:

UltraHiFi optie klinkt inderdaad zeer goed, al hoorde ik wel een rammeltje. Maar dat bleken dat de euro's te zijn die al uit mijn portemonnaie rolden :tongue:. Verder is het besluit genomen, de kleur gekozen en de opties zo goed als zeker. We're good to go! :love:. Byebye ICE!
 
Net weer terug van een bezoek aan CS A-dam met weer een proefritje, en zit nu met een vraagje: gaat die kramp van die oor-tot-oor grijns wennen naar verloop van tijd? :biggrin:

UltraHiFi optie klinkt inderdaad zeer goed, al hoorde ik wel een rammeltje. Maar dat bleken dat de euro's te zijn die al uit mijn portemonnaie rolden :tongue:. Verder is het besluit genomen, de kleur gekozen en de opties zo goed als zeker. We're good to go! :love:. Byebye ICE!
welkom bij de club.
die grijns blijft.:biggrin:
leuk om de Tesla grijns te zien bij een ander die dat gevoel nog niet kende.:rolleyes: