Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla voor opnames gezocht, in Zeeland, met autopilot.

This site may earn commission on affiliate links.
Aan een video-productie huis, waar ik regelmatig mee samenwerk, heb ik beloofd hier een oproep te doen, zij zijn namelijk op zoek zijn naar een Tesla voor video-opnames, en ik kan hun niet helpen wegens het ontbreken van Autopilot op mijn "classic".

Zij zoeken dus een Tesla met autopilot voor vrijdag a.s of maandag a.s.

De tijd kunnen ze aan u aanpassen, en ze filmen voor hun project in omgeving Goes, maar gezien ze zelf uit omgeving Rotterdam komen zal alles in omgeving Rotterdam/Zeeland ook wel passend te maken zijn.

Doorgaans staat er een kleine vergoeding tegenover, en het zal niet heel veel tijd in beslag nemen.

Ik begreep dat het voor een project is van Rijkswaterstaat, en dat ze opnames willen van een in werking zijnde autopilot, dus een shot van de handen/dashboard en een shot vanaf buiten, vanuit een ernaast rijdende auto.

Of je daarbij zelf in beeld bent of een figurant laat rijden, dat is altijd te bespreken.

Over de kleur en het model hadden ze geen specifieke eisen, ze zouden al zeer blij zijn als iemand ze kan helpen.

Dus mocht het je passen of wil je graag meer info? Graag even een berichtje, dan zorg ik dat jullie met elkaar in contact komen.