Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla World

This site may earn commission on affiliate links.
Complimenten voor het team van Teslaworld voor de live stream: goede beeld- en geluidkwaliteit en professioneel gefilmd/gemonteerd!

Ik hoorde via de stream Byron zeggen dat het management van Teslaclub.be dit allemaal als vrijwilligers in de vrije tijd doet. Is dat zo? Ik had begrepen dat dit is veranderd, en dat (tenminste Byron) hier een vergoeding voor krijgt. Dat maakt voor mij gevoelsmatig nogal een verschil. Ik heb veel meer respect voor vrijwilligers dan voor betaalde medewerkers (al kan ik begrijpen dat dit soms nodig is om voldoende tijd vrij te maken, niet voor niets ben ik gestopt met betrokkenheid bij de E-rally omdat het moeilijk meer te combineren was met werk en privé).
Ik kan me voorstellen dat dit ook bij anderen hun mening beïnvloed, dus lijkt me goed dat teslaclub.be daarover duidelijkheid geeft.
 
:rolleyes: En de app is natuurlijk niet bruikbaar ondergronds...

Ik was bij het parkeren vergeten te kijken waar ik hem had neergezet. Vanacht dus eerst een half uur alle verdiepingen van de parking onder de Groenplaats afgelopen. Het stond er nog vol met Tesla's dus elke keer dat ik een rooie zag dacht ik dat ik hem had gevonden maar helaas. :biggrin:
 
20150925_105415.jpg
 
zalig.. ik was/ben zeer blij dat hij er was; voor mij was hij de special guest van de avond. De persoon dan, het verhaal was iets minder, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al zijn footage al eens doorgrond heb. Kortom, prachtig dat hij met zijn MS naar Antwerpen is gekomen, en geef toe, hij is een BT!

Als je wilde weten waar Bjorn zich bevond, moest je de cameraploeg maar volgen. :rolleyes:
Heb ook nog even met hem kunnen praten en hij toonde dat hij nu al 24 referrals op zijn naam heeft staan.
Top kerel gewoon en voor iemand die het niet gewoon is om op een podium te staan heeft hij dat heel goed gedaan.
Misschien was het ook nog een idee geweest indien hij een samenvatting had gegeven van alle testen die hij al heeft gedaan.
Daar zit immers een gigantische hoeveelheid interessante info in.
 
Maar was het die 400e nou waard voor een kaartje? Als ik het zo lees niet echt.

Ik zal volgend jaar in elk geval opnieuw van de partij zijn en dan regelen we het zo dat mijn vrouw ook mee kan. Dit was een groots opgezet event op een premium locatie met een super after party. De hele dag eten en drinken zonder limiet. Na een heel jaar te kunnen genieten van goed georganiseerde en volledig gratis First Tuesdays, heb ik vertrouwen in het team achter Tesla Club Belgium. De prijs die we hebben betaald was heftig maar gewoon nodig om uit de kosten te komen.

De datum van volgend jaar ligt al vast. Als ik mij niet vergis is het zaterdag 22 oktober 2016. Afgelopen vrijdag was de eerste editie. Hier kan uit geleerd worden om de tweede editie nog beter te maken. Laat ons niet vergeten dat Tesla Club Belgium een community is van enthousiaste Tesla eigenaren en sympathisanten. Ik zou het zelfs bijna vrienden durven noemen. Tesla Club Belgium dat zijn wij allemaal, alhoewel het begrijpelijk is dat onze Nederlandse vrienden dit iets meer vanop (letterlijk) afstand bekijken.
 
Die 400 euro is niet helemaal correct. Met een, algemeen te krijgen, kortingscode ging er ruim 100 euro af.

In het verleden heb ik enkele malen, voor mijn werk dan, een congres meegemaakt in een vergelijkbare lokatie, het Kurhaus in Scheveningen.

Daar was de verzorging uiteraard ook top maar verder dan een afscheidsborrel, dus geen diner, ging het niet en uiteraard ook geen avondprogramma.

Voor zo'n dag was de prijs 495 euro.

Het is dus niet uitzonderlijk duur en ik ben volgend jaar ook zeker weer van de partij. Zeker gezien het enthousiasme waarmee het was opgezet en werd gepresenteerd.
 
Ik kon er niet bij zijn, maar heb via de stream wat proberen te volgen.

Het zag er in elk geval heel goed en professioneel georganiseerd uit.

Je kon absoluut niet zien dat dit het eerste grote event was. Als er ergens een opmerking kan over kan gemaakt worden is het over de catering die verzorgd werd door het Hilton. 's middags zijn ze bij het Hilton de mist in gegaan. Het eten kwam toen te traag de zaal in. Gelukkig was er geen herhaling bij het avond dinner.

Als het eerste Tesla World event al zo goed en professioneel in mekaar stak, kunnen we alleen maar reikhalzend uitkijken naar editie nummer 2.
 
Je kon absoluut niet zien dat dit het eerste grote event was. Als er ergens een opmerking kan over kan gemaakt worden is het over de catering die verzorgd werd door het Hilton. 's middags zijn ze bij het Hilton de mist in gegaan. Het eten kwam toen te traag de zaal in. Gelukkig was er geen herhaling bij het avond dinner.

Als het eerste Tesla World event al zo goed en professioneel in mekaar stak, kunnen we alleen maar reikhalzend uitkijken naar editie nummer 2.

+1 klopt volledig
 
+1 klopt volledig

Heb je die compromitterende foto's nog van ons met het Brussels Airlines model? Je mag die van mij hier posten. Over die van jou in "Kazakhstan aka Ludicrous Borat mode" moet je zelf beslissen. En zeggen dat, terwijl we die foto's aan het maken waren, we die 4 naaktmodellen hebben gemist bij de wagen van Byron. Ik kan het niet genoeg herhalen, de afwezigen hadden weer eens ongelijk. :biggrin: