Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla World

This site may earn commission on affiliate links.
image.jpeg
Heb je die compromitterende foto's nog van ons met het Brussels Airlines model? Je mag die van mij hier posten. Over die van jou in "Kazakhstan aka Ludicrous Borat mode" moet je zelf beslissen. En zeggen dat, terwijl we die foto's aan het maken waren, we die 4 naaktmodellen hebben gemist bij de wagen van Byron. Ik kan het niet genoeg herhalen, de afwezigen hadden weer eens ongelijk. :biggrin:
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


- - - Updated - - -

De 3 laatste foto's geven een sfeerbeeld van "the day after" met een deeltje van de Tesla-familie in en rond het MAS. :biggrin:
 
Last edited:
Heb je die compromitterende foto's nog van ons met het Brussels Airlines model? Je mag die van mij hier posten. Over die van jou in "Kazakhstan aka Ludicrous Borat mode" moet je zelf beslissen. En zeggen dat, terwijl we die foto's aan het maken waren, we die 4 naaktmodellen hebben gemist bij de wagen van Byron. Ik kan het niet genoeg herhalen, de afwezigen hadden weer eens ongelijk. :biggrin:

jpet, dan bij jij toch de enige die de 4 dames niet aan het werk heeft gezien; PeDuvelt heeft de afsluitende fase nog kunnen oppikken ;)