Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla World

This site may earn commission on affiliate links.
Vanzelfsprekend de voorzitter van het bestuur, en anders de penningmeester...deze heeft al ervaring met spreken in het openbaar...:scared:
Na een verzoek van TW2015 om een E Rally spreker hebben we Just Diggit bereid gevonden een verhaal over hun zeer duurzame activiteiten te houden - maar helaas wil Byron alleen een 18 minuten verhaal over de E Rally waarin max 10% aan Just Diggit mag worden besteed.

Zelf zie ik een verhaal over de E Rally als minder zinvol voor de doelgroep en zeker niet blikverruimend - en daarom zou ik graag Just Diggit het platform bieden - met een werkelijk duurzaam verhaal.

Ik snap kennelijk niet wat de doelstelling van TW2015 is...

PJH
 
Als je een platform krijgt om het prachtige not-for-profit E Rally concept toe te lichten, is dat toch ook mooi meegenomen? Er zullen ook aanwezigen zijn op TW die de E Rally niet kennen. Het kunnen potentiële deelnemers of sponsoren zijn voor de volgende editie. En dit alles komt dan weer ten goede aan Just Diggit. Ik zie een win win win.
 
Na een verzoek van TW2015 om een E Rally spreker hebben we Just Diggit bereid gevonden een verhaal over hun zeer duurzame activiteiten te houden - maar helaas wil Byron alleen een 18 minuten verhaal over de E Rally waarin max 10% aan Just Diggit mag worden besteed.

Zelf zie ik een verhaal over de E Rally als minder zinvol voor de doelgroep en zeker niet blikverruimend - en daarom zou ik graag Just Diggit het platform bieden - met een werkelijk duurzaam verhaal.

Ik snap kennelijk niet wat de doelstelling van TW2015 is...

PJH

Reden te meer voor mij om niet te gaan......riekt naar censuur.......
 
Naar onze beleving is het altijd de bedoeling van de e-Rally geweest om aan de buitenwereld te laten zien dat je wel degelijk met een Tesla lange afstanden kunt afleggen en dat meer dan 100 EV die tegelijkertijd hetzelfde traject doen geen probleem is.
Dat is het verhaal dat we ook op Tesla World willen brengen.
Just Diggit is het goede doel dat verbonden werd met de e-Rally maar niet de essentie van de boodschap die wij willen brengen.
Ons aanbod is heel duidelijk. We willen graag het e-Rally verhaal brengen met de mogelijkheid om ook (10% van de spreektijd) over Just Diggit te spreken en (10% van de spreektijd) promo te maken voor de e-Rally van volgend jaar. En dit om e-Rally (en dus ook Just Diggit) te steunen. PJH wil het niet doen. Daar hebben we alle respect voor. Wie wil het verhaal wel komen brengen? Dat mag ook een deelnemer zijn [emoji41]
 
We hebben aangeboden dat iemand van Just Diggit over hun zeer zinvolle en zeer relevante werk in het terugdringen van de woestijnvorming komt spreken. Dat wordt altijd geplaatst tegen de achtergrond van de noodzaak van duurzaamheid en daarin past het rijden met Tesla's zeer, evenals de meeste andere activiteiten van EM. Dat verhaal wordt dus in een relevant (voor TW) kader geplaatst, gelinked met de E Rally en gelardeerd met beelden, ook van de E Rally.

Mijns inziens is dat een stuk interessanter voor de aanwezigen dan het verhaal over hoe leuk en hoe mooi en hoe succesvol we zijn geweest met de 2 edities van de E Rally. Bovendien bereiken we met zo'n praatje niet veel - de meeste aanwezigen zijn reeds enthousiast over elektrisch rijden - en vallen er veel meer ogen te openen met het bredere perspectief vanuit Just Diggit.

Dat is een afweging die ik maak op basis van beschikbare tijd en te verwachten opbrengsten (in het bredere kader) en die valt in dit geval dus negatief uit.

Als andere - van onze organisatie of van daarbuiten - wel over de E Rally willen spreken staat iedereen dat vrij.
 
Byron, als je nog NL sprekers zoekt. Wat dacht je van Andre Kuipers, Marjan Minnesma (Urgenda, klimaatzaak tegen de staat) en/of de klimaat advocaat Roger Cox (over Revolutie met Recht en Crowedpleiten). In alle drie kan ik wat betekenen als je wilt.

Ronald

 
Vanavond heb ik ook maar geboekt. Er is overigens een promotiecode TW15GADW die ik vond op Internet en heb gebruikt. Scheelt 100 €.

Ik ga dus de 25e, geen overnachting maar gewoon vroeg op pad.

Ik zie dat ik op Parking Groenplaats kan parkeren. Ook redelijke prijs.

Nu ben ik niet zo goed bekend in Antwerpen. Is deze garage op Tesla's berekend? Het gaat mij niet om laadplekken, dat is niet nodig maar om wel of niet voldoende ruimte :)
 
Hans, gezien het aantal Tesla's dat daar samen gaat komen probeert de organisatie nog het een en ander te regelen om van het parkeren een event op zich te maken.
Ik ben er nog niet ingereden met de S maar heb van oa Dirk al bevestiging gekregen dat de ondergrondse parking naast het Hilton OK is.
Of we onze wagen daar mogen stallen of ergens anders zullen we vermoedelijk nog horen van de organisatie.
 
Hans, gezien het aantal Tesla's dat daar samen gaat komen probeert de organisatie nog het een en ander te regelen om van het parkeren een event op zich te maken.
Ik ben er nog niet ingereden met de S maar heb van oa Dirk al bevestiging gekregen dat de ondergrondse parking naast het Hilton OK is.
Of we onze wagen daar mogen stallen of ergens anders zullen we vermoedelijk nog horen van de organisatie.

Bedankt Jan, dan wacht ik het wel af. Als ze er iets speciaals van maken, ben ik van de partij! Misschien ARD uitnodigen zodat ze een nieuwe special kunnen maken na de wat troosteloze uitzending van 11 augustus :)

Groetjes,

Hans
 
Hans, gezien het aantal Tesla's dat daar samen gaat komen probeert de organisatie nog het een en ander te regelen om van het parkeren een event op zich te maken.
Ik ben er nog niet ingereden met de S maar heb van oa Dirk al bevestiging gekregen dat de ondergrondse parking naast het Hilton OK is.
Of we onze wagen daar mogen stallen of ergens anders zullen we vermoedelijk nog horen van de organisatie.

Ik ben er zelf gaan parkeren (groenplaats ondergronds) bij een first tuesday - viel nogal mee. Het hielp dat er een hele resem andere dure wagens stonden...

Nog 3 weken en het is zover... nog 1 speaker die bekend gemaakt moet worden (buiten de mystery guest)
 
Hans, gezien het aantal Tesla's dat daar samen gaat komen probeert de organisatie nog het een en ander te regelen om van het parkeren een event op zich te maken.
Ik ben er nog niet ingereden met de S maar heb van oa Dirk al bevestiging gekregen dat de ondergrondse parking naast het Hilton OK is.
Of we onze wagen daar mogen stallen of ergens anders zullen we vermoedelijk nog horen van de organisatie.

Is er rond de parking al iets meer nieuws ? Ik kom met mijn echtgenote de avond ervoor al toe in de Hilton.
 
Is er rond de parking al iets meer nieuws ? Ik kom met mijn echtgenote de avond ervoor al toe in de Hilton.

Er is zowiezo geen probleem qua parking gezien de ondergrondse parking naast het hotel.

- - - Updated - - -

Elon is de dag ervoor in Berlijn als ik het goed begrijp, zou wel schappelijk zijn als hij even zou langskomen...

Stel je voor dat hij opduikt als gast-DJ tijdens de party. :rolleyes: