Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Teslaborrel

This site may earn commission on affiliate links.
Gezellige borrel, Meet & Greet Model 3, informatie e-rally. Tips & trucs. Laadkabels buitenland pakket. Te veel om op te noemen. Ben jij er bij? Schrijf je nu in op www.teslaborrel.nl

a teslaborrel.jpg
 
Mocht de Tesla geleverd zijn???????? Dan ben ik ook van de partij. Wel zonder alcohol, want de afgelopen 10 jaar geen druppel gedronken. Plotseling vond ik het vies. Maar zonder Tesla kan ik niet komen, want ik heb mijn oude auto al op 2 maart verkocht en op het vouwfietsje is het ietsje te ver.
 
Mocht de Tesla geleverd zijn???????? Dan ben ik ook van de partij. Wel zonder alcohol, want de afgelopen 10 jaar geen druppel gedronken. Plotseling vond ik het vies. Maar zonder Tesla kan ik niet komen, want ik heb mijn oude auto al op 2 maart verkocht en op het vouwfietsje is het ietsje te ver.
Er is vast wel iemand uit RIJSWIJK die jou een lift wil geven. Kan jij mooi terugrijden als hij niet vies van alcohol is:rolleyes:. Ik ben helaas verhinderd.
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Als mijn 3 nog niet geleverd is, prima. Diegene mag zich melden. Er woont zelfs iemand in de buurt (300 meter vandaan, schat ik) met een 3 wel een heel mooi kleurtje heeft. Dat heeft geen van ons. Dat weet ik zeker. Al die typefouten.... dat komt ervan als je in het halfdonker bezig bent.