Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Tesland is open en heeft aanbiedingen

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
894
828
Netherlands
Tesland is open deze dagen.

De mensen van het kantoor werken zoveel mogelijk thuis en wij proberen niet meer dan 1 a 2 mensen gelijktijdig te laten wachten in de wachtruimte. De monteurs zijn wel aan het werk en omdat er veel mensen wat meer tijd hebben, hebben wij een paar mooie aanbiedingen.
Wat te denken van de elektrische powerlift voor de frunk van de Model 3, S en X met €100,- korting en ook de elektrische powerlift voor de trunk van de Model 3 is €100 goedkoper. Deze aanbiedingen gelden tot en met 3 April 2020.

Ook op het tinten van de ramen geven wij 20% korting tot en met 3 April 2020.
Bijvoorbeeld de Model 3 alle ramen behalve de voorruit en het dakpaneel voor €425 excl BTW
Vraag ook naar de extra warmtewerende raamfolies. Deze geven 90% infrarood (warmte) en 99% UV reductie, waardoor het achter het glas aangenamer en koeler blijft. Dit is al te bereiken met een folie die 70% licht doorlaat. Daardoor is deze folie zelfs toegestaan op de voorste ramen.
Ook hoeft de airco van uw auto minder hard te werken wat de range natuurlijk ten goede komt.

Daarnaast is onze website weer gevuld met vele nieuwe producten.

Stay happy, stay healthy

Last edited:

BartJ

early member
Dec 13, 2014
538
294
Belgium
hallo,

ik heb deze week al twee bestellingen geplaatst en betaald bij jullie maar ik ontvang hier geen enkele bevestigingsemail van ( ook niet in mijn spam folder)

ik kan ook geen account aanmaken of inloggen om de bestelling op te volgen.

is er een probleem aan jullie kant ?

Herbie65

Dec 2, 2014
894
828
Netherlands
hallo,

ik heb deze week al twee bestellingen geplaatst en betaald bij jullie maar ik ontvang hier geen enkele bevestigingsemail van ( ook niet in mijn spam folder)

ik kan ook geen account aanmaken of inloggen om de bestelling op te volgen.

is er een probleem aan jullie kant ?
Een bestelling van eergisteren is onderweg, en de andere wordt volgende week verstuurd. De velours interieurmatten komen maandag of dinsdag pas weer binnen. Daar hebben we je dezelfde dag ook een bericht van gestuurd Excuses voor de vertraging.

BartJ

early member
Dec 13, 2014
538
294
Belgium
Een bestelling van eergisteren is onderweg, en de andere wordt volgende week verstuurd. De velours interieurmatten komen maandag of dinsdag pas weer binnen. Daar hebben we je dezelfde dag ook een bericht van gestuurd Excuses voor de vertraging.

geen enkel probleem ! vertraging is geen enkel probleem !

probleem blijft waarom ik geen enkele automated mail van jullie systeem ontvang:
niet bij het bestellen, niet bij het versturen, niet bij het aanmaken van een account en niet bij het resetten van paswoord.
dat moet toch een fout zijn in jullie systeem.

de manuele emails ivm de bestelling ontving ik echter wel.

• Like
Reactions: Bas.

Herbie65

Dec 2, 2014
894
828
Netherlands
geen enkel probleem ! vertraging is geen enkel probleem !

probleem blijft waarom ik geen enkele automated mail van jullie systeem ontvang:
niet bij het bestellen, niet bij het versturen, niet bij het aanmaken van een account en niet bij het resetten van paswoord.
dat moet toch een fout zijn in jullie systeem.

de manuele emails ivm de bestelling ontving ik echter wel.
Dank voor de tip, ik laat er naar kijken, om de service te verbeteren zijn we overgestapt op een andere shipper, daardoor zijn er wat zaken in de website veranderd, maar deze klacht is nieuw voor mij, we laten er naar kijken....

• Like
Reactions: BartJ
Dec 7, 2019
33
13
Belgium
Dank voor de tip, ik laat er naar kijken, om de service te verbeteren zijn we overgestapt op een andere shipper, daardoor zijn er wat zaken in de website veranderd, maar deze klacht is nieuw voor mij, we laten er naar kijken....

Zelfde opmerking. Gisterenavond bestelling geplaatst, krijg geen enkele mail.
Heb je ook voor mij info qua levertijd? Alvast bedankt!

Mergoscia

Active Member
Apr 13, 2017
1,213
310
Rijswijk ZH
Daar hebben we onze gierige hollander weer :)
Allee, dan hebt Gij het toch nie echt goe begrepen, hein. Ik ben een echte Italiaanse Rooms-katholiek, die ziet dat Tesland zelf zag adverteren in dit draadje.......met Open zijn en heeft aanbiedingen. Wat was ook alweer de tekst van dit draadje, hahaha?

Om de humor er nog even in te houden........Ik zie ook dat je een schrijffout maakt. Het zijn geen Hollanders, maar Ollanders, toch?????

• Funny
Reactions: BartJ

Mergoscia

Active Member
Apr 13, 2017
1,213
310
Rijswijk ZH
We hebben veel kortingen. Maar deze gelden op het ramen tinten en op de powerliften. Als je er ook een HEPA filer bijneemt heb je dus korting))))
Geen gierige, maar een lijkende handige Ollander, hahahaha.
Hoeveel kost een powerlift met voetsensor op een model 3 Dual motor LR AWD?

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC