Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vendor Tesland nieuwtjes; tassen, matten en frunk auto open kit

This site may earn commission on affiliate links.

Herbie65

eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl
Dec 2, 2014
917
891
Netherlands
Ondanks dat ik elke maand een commercieel draadje mag openen hier, heb ik dit al een aantal maanden niet gedaan.
De reden? ik wil het forum niet te veel vervuilen met reclame en ik had er simpelweg geen tijd voor.
Nu eigenlijk nog steeds niet, want naast mijn reguliere werk, is de werkplaats en de webshop onwijs druk.
Bijna tegen chaos aan. Dat zal wel te maken hebben met de populariteit van Tesla.
Deze drukte is niet bevordelijk voor onze bereikbaarheid. (het lijkt Tesla wel soms) Telefoontjes kan ik overdag moeilijk beantwoorden, waardoor email de beste opties is. (Daarnaast proberen velen het via priveberichten op dit forum, Facebook, WhatsApp, SMS, Telegram, Skype, etc. Maar email is echt het beste)

Toch wil ik even een paar nieuwe producten uitlichten die wij de afgelopen tijd toegevoegd hebben. (ik betaal per slot van rekening voldoende om dit te doen op dit forum :p)

De Auto open & easy close kit voor de frunk van de model 3 is verbeterd. We hebben nu eigen gasveren laten ontwerpen en produceren die de kap goed openen, maar toch niet met een klap open gaan.
Frunk auto open en easy close kit

De Powerlift voor de trunk van de Model 3 is geweldig, Veel mensen die uit een S of X of andere auto komen met een automatische kofferbak vinden dit een "must" voor de Model 3. Daarnaast maakt het de auto veel luxer, en het sluiten gaat mooi soepel en niet de hele buurt wordt er wakker van. De voetsensor is een optie.
Electrische Powerlift voor Model 3 (openen en sluiten)

Wij leveren ook de tassen sets voor de Model 3 die precies de bagageruimte vullen en ook nog handig in gebruik zijn. (ook voor de S en X zijn ze er)
Mijn collega heeft er even een videootje van gemaakt:


Reistassen op maat voor Tesla Model 3

Als laatste zijn we trots dat wij ons Europa's distributeur mogen noemen voor de Amerikaanse MAXpider 3D matten voor de Model 3 (Model S en X komen met de volgende bestelling uit de USA mee)
Bjorn Nyland en Daerik zijn het er over eens dat dit DE beste matten zijn voor de Tesla
Model 3 Allweather Interieur matten MAXpider 3D voor interieur

Tot volgende maand, of in onze gezellige werkplaats.
 
Nice, je hebt Maxpider matten!

Wat betreft de elektrische achterklep, heb ik, en kan ik iedereen aanraden. Super netjes ingebouwd in mijn auto!

Ook de easy access frunk set heb ik nu een weekje in de auto. Zelf gemonteerd, ging prima.
 
O ja, deze hebben we ook nog. Vooral interessant op warmen dagen.

Tesla Model 3 zonnescherm voor glazen dak
Op de 1e foto zie ik nog een streepje bij het raam aan de voorkant. Kan me voorstellen dat het hinderlijk kan zijn als je tijdens het rijden een klein spleetje hebt. Nu is mijn vraag is het alleen op de foto? En hoeveel helpt dit kwa warmte? Blijzen ze ook goed zitten tijdens het rijden?
 
Op de 1e foto zie ik nog een streepje bij het raam aan de voorkant. Kan me voorstellen dat het hinderlijk kan zijn als je tijdens het rijden een klein spleetje hebt. Nu is mijn vraag is het alleen op de foto? En hoeveel helpt dit kwa warmte? Blijzen ze ook goed zitten tijdens het rijden?
Ze blijven absoluut goed zitten. Omdat ze klemmen tussen de bekleding, en er zitten klemmetjes bij, die je tussen het glas en de bekleding schuift. Dat spleetje zie je niet, omdat die echt recht boven je hoofd zit. als je hem er iets anders in doet is hij weg.
 
Ze blijven absoluut goed zitten. Omdat ze klemmen tussen de bekleding, en er zitten klemmetjes bij, die je tussen het glas en de bekleding schuift. Dat spleetje zie je niet, omdat die echt recht boven je hoofd zit. als je hem er iets anders in doet is hij weg.
Volgens mij had ik deze schermen al een keer ergens online gezien. Met gemixte reviews. Las iets over erg goedkope klemmetjes en zelfs voetstappen op de schermen. Maar goed...van ieder product zijn dergelijke reviews te vinden. Durf de gok wel via een NL shop ;). Besteld :D.
 
Volgens mij had ik deze schermen al een keer ergens online gezien. Met gemixte reviews. Las iets over erg goedkope klemmetjes en zelfs voetstappen op de schermen. Maar goed...van ieder product zijn dergelijke reviews te vinden. Durf de gok wel via een NL shop ;). Besteld :D.
En het voordeel dat je bij ons hebt is niet goed, geld terug. Probeer dat maar eens bij buitenlandse shops.....
O ja, en als je langs komt, kun je het ook allemaal eerst zien bij ons.
 
Ik ben een groot fan van deze powerlift en ik heb hem inmiddels bijna een half jaar. In 1 woord ge-wel-dig!!

Ik heb inmiddels ook al veel mensen doorgestuurd naar Tesland om deze geweldige toevoeging te installeren!!

Die max spider matten heb ik trouwens ook al een half jaar, is ook een geweldige toevoeging.
 
  • Love
Reactions: Herbie65