Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
TEsla, Disney, HBO, Netflix, mobiel, Voetbal, Autosport, Ring deurbel, kwf, hartstichting, online gaming, etc. en dat is zo even vlug opgeschreven en zo kunnen we nog even verder gaan. Allemaal "maar een tientje" toch? Ik vind dit soort subscription modellen echt afschuwelijk. Het kost je klauwen met geld terwijl je het niet door hebt.
Tip: mocht dat tientje gevoelig liggen, dan haal je de stofkam kritisch door alle lopende maandabonnementen en je hebt dat tientje zo bespaard en dan sluit je met een 'goed gevoel' het premium connectivity abonnement af. Zo kwam ik er achter nog steeds 8 euro per maand voor TV te betalen terwijl we (als we überhaupt tv kijken) dat via de gratis NPO app op de Apple tv doen. Dat tele2 tv kastje was niet eens meer aangesloten..
 
Gewoon €1200 minder bieden.. kan je 10 jaar Premium Connectivity mee kopen. ;-) Het lijkt me niet dat Tesla dit er zo maar af kan halen voor een MS uit 2015 die ze niet weer terug in bezit hebben gehad.
Dit hele verhaal kwam in de wereld een half jaartje geleden en bleek later een fout die is teruggedraaid door Tesla. Alleen bij auto’s die via Tesla verkocht worden kan het gratis superchargen of connectivity teruggedraaid worden, maar dat is Tesla’s recht natuurlijk. Auto’s die niet via Tesla verkocht worden houden de functionaliteiten die ze hebben.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: jgjongsma and horta
Ik ben op 27 mei overgegaan naar een betaald abonnement. Ging soepel. Prompt stond eergisteren een update klaar (al gedownload) zonder wi-fi. Ik moet altijd een hotspot optuigen voor de updates. Is dit toeval, of gaan de updates nu ook over 4G zolang je betaalt? :cool:
 
  • Like
Reactions: Niek
Ik ben op 27 mei overgegaan naar een betaald abonnement. Ging soepel. Prompt stond eergisteren een update klaar (al gedownload) zonder wi-fi. Ik moet altijd een hotspot optuigen voor de updates. Is dit toeval, of gaan de updates nu ook over 4G zolang je betaalt? :cool:
De updates worden wel aangeboden over 4G, maar download is initieel altijd over Wifi. Pas als je heel lang geen Wifi hebt gehad (en je dus zeer ver achter loopt in updates), kan deze binnenkomen over 4G (=uiterst zeldzaam want meestal wil je zolang niet wachten ;-) ).
 
Hier ook in september geleverd en in mei moeten verlengen maar wij hadden geen recht op een jaar met onze SR+.
Ik lig niet wakker van dat tientje, bij andere merken moet je er ook voor betalen dus waarom dan niet bij Tesla.

Ik lig ook niet wakker van een tientje, maar ik heb geen zin om te betalen voor zo'n beperkte functionaliteit. Ik heb onbeperkte data op m'n telefoon, dus bij het begin van de rit even wifi aanzetten en ik heb bijna dezelfde functionaliteit.
 
Ik lig ook niet wakker van een tientje, maar ik heb geen zin om te betalen voor zo'n beperkte functionaliteit. Ik heb onbeperkte data op m'n telefoon, dus bij het begin van de rit even wifi aanzetten en ik heb bijna dezelfde functionaliteit.

Hier hetzelfde, 300 gig data per maand kan ik een hoop voor doen. Ik twijfel of ik aan het eind van dit jaar een abbo neem.

maar om in de woorden van Björn Nyland te spreken als je een Tesla kan rijden kun je ook wel €10 per maand betalen. :D