Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb inmiddels een Premium Connectivity abonnement. Mocht het mij niet bevallen, het per maand opzegbaar. Het abonnement wordt ook onder software aangegeven in het scherm.
Vraagje: muziek en podcasts beluisteren werkt, maar de browser zoekt nog steeds naar WiFi. Ook in de parkeer stand. Is dit herkenbaar?
 
Zijn er al lease rijders die de auto niet in hun web account zien staan en wel premium aan hebben moeten schaffen na een jaar? Mijn auto heeft nog een kleine maand gratis, maar ik zou het niet willen missen.
Ik denk dat je dan eens moet praten met Tesla en je leasemaatschappij als je je eigen auto niet eens in je account hebt staan.

Stap je dan telkens in met je RFID pasje?!
 
Ik denk dat je dan eens moet praten met Tesla en je leasemaatschappij als je je eigen auto niet eens in je account hebt staan.

Stap je dan telkens in met je RFID pasje?!

Ik heb gisteren gepraat met Tesla, een heel vriendelijk en behulpzame dame die alleen Engels sprak.
Het schijnt normaal te zijn dat bij lease auto's je je eigen auto niet ziet in je account, maar dat je wel de telefoon app kan gebruiken.
Tot 2 weken geleden kon ik wel mijn auto in mijn account zien, hij is verdwenen sinds een collega met mijn referral besteld heeft.
De app blijft gewoon werken aldus de Tesla medewerkster, maar ik kan niet in de online account zelf zaken beheren.
 
Leasebedrijven, heb er nooit wat van begrepen.

Ik doe zelf een financial renting en dat geeft aanzienlijk minder gezever.

Maar goed, ik denk dat het leasewezen 10 jaar geleden nog wat had te moeien omdat een auto z'n functionaliteiten had bij aankoop en ze eigenlijk een vast onderhoudscontract aanboden op je leasekar. Maar nu met allerlei subscriptions loopt dat model wel op z'n limieten. Beeld je eens in dat je een smartphone van je werkgever krijgt maar je langs HR of een "leasebedrijf" moet om individuele apps te installeren.
 
Voor degenen die (net als ik) problemen hadden om de Premium Connectivity factuur op bedrijfsnaam te krijgen: dit lijkt nu opgelost:
  • Ga naar Tesla SSO - Sign In
  • Klik op Beheren
  • Klik op Details
  • Klik op Beheren naast Premium Connectivity
  • Klik op Wijzigen naast Factuuradres
  • Verander de toggle naar Zakelijk (bedrijfsnaam en BTW nummer verplicht)
De volgende factuur zou dan goed op bedrijfsnaam moeten staan.
 
Bij deze de bevestiging van het behouden van unlimited supercharging en premium connectivity van een 2015 S aangekocht via externe partij. Gisteren laten overzetten dmv optie Claim eigendom via Account info op tesla.com, binnen 20 uur bevestiging en alle opties zijn gewoon 100% beschikbaar.
 
Ik heb gisteren gepraat met Tesla, een heel vriendelijk en behulpzame dame die alleen Engels sprak.
Het schijnt normaal te zijn dat bij lease auto's je je eigen auto niet ziet in je account, maar dat je wel de telefoon app kan gebruiken.
Tot 2 weken geleden kon ik wel mijn auto in mijn account zien, hij is verdwenen sinds een collega met mijn referral besteld heeft.
De app blijft gewoon werken aldus de Tesla medewerkster, maar ik kan niet in de online account zelf zaken beheren.

Lol, bij mij nu ook gewijzigd... zie niets meer. Zelfs geen handleidingen, enkel een X en een S om een proefrit aa te vragen :confused: Blij dat ik die boost nog net heb kunnen aanschaffen :cool:
 
Mijn premium connectivity is per 26/6 verdwenen. Aan de ene kant logisch want het 1e jaar was 'op', maar onlogisch omdat in hun voorwaarden staat dat een gebruikte Tesla aangeschaft voor 2020-01-15 gedurende de levensduur recht heeft op premium connectivity. (idd de mijne is gebruikt van Tesla gekocht) Ik kreeg ook geen melding een week van te voren dat ik 'm zelf zou kunnen gaan betalen.

Enkele dagen geleden een service afspraak gemaakt maar ondanks de standaard bevestiging dat je binnen een paar dagen een datum doorkrijgt, wederom geen enkel bericht.

En nee, er zit niets in de spam folder. Zou IK soms in HUN spam folder zitten?
snippet.png
 
Last edited:
Aankaarten bij Tesla zou ik zeggen. Maar wel vreemd die datum. Overigens is er in NL geen Tesla model 3 die dit voor altijd zou hebben want die zijn allemaal nieuw geleverd na juli 2018 en dus allemaal maar max 1 jaar premium connectivity. Maar het staat er wel een beetje gek.
 
Aankaarten bij Tesla zou ik zeggen. Maar wel vreemd die datum. Overigens is er in NL geen Tesla model 3 die dit voor altijd zou hebben want die zijn allemaal nieuw geleverd na juli 2018 en dus allemaal maar max 1 jaar premium connectivity. Maar het staat er wel een beetje gek.

De mijne is de eerste 2e hands M3 die ze verkochten. Importdatum 02/2019, verkoopdatum 06/2019 met een paar duizend kilometer op de teller. Was een demo auto van Tesla Asd ZO. Ging ook van alles mis tijdens de levering; geen ervaring om nogmaals te doen!
Maar contact maken met Tesla is niet zo eenvoudig. Op email reageren ze niet (ik probeer gewoon een service afspraak te maken via de website) en met de telefoon eerst een flinke rij wachtenden om dan 'doorverbonden' te worden naar het einde van diezelfde wachtrij. Je kan namelijk alleen de technische service bellen, maar ik moet bij customer service zijn (zei de tech support medewerker). Die hebben natuurlijk wel een nummer, alleen maken ze die niet bekend.

Bijzonderheidje is dat ik geen smartphone heb en dus geen app. Ik doe alles met de AB die ik speciaal uit de US heb laten overkomen in de tijd dat Tesla NL melde dat een 'AB niet kon met M3'. Bull natuurlijk. Paar maanden later bieden ze 'm zelf aan in de store.
 
Voor degenen die (net als ik) problemen hadden om de Premium Connectivity factuur op bedrijfsnaam te krijgen: dit lijkt nu opgelost:
  • Ga naar Tesla SSO - Sign In
  • Klik op Beheren
  • Klik op Details
  • Klik op Beheren naast Premium Connectivity
  • Klik op Wijzigen naast Factuuradres
  • Verander de toggle naar Zakelijk (bedrijfsnaam en BTW nummer verplicht)
De volgende factuur zou dan goed op bedrijfsnaam moeten staan.
Ik had dit bij registratie zojuist meteen correct ingevuld en blijkt dat de eerste factuur toch weeral verkeerd is? Had jij dit ook direct correct gedaan of had je de mogelijkheid niet? Is er nu al iemand die een factuur op bedrijfsnaam heeft ontvangen, ik kan er weer achteraan gaan...
 
Ik had dit bij registratie zojuist meteen correct ingevuld en blijkt dat de eerste factuur toch weeral verkeerd is? Had jij dit ook direct correct gedaan of had je de mogelijkheid niet? Is er nu al iemand die een factuur op bedrijfsnaam heeft ontvangen, ik kan er weer achteraan gaan...
Volgens mij had ik bij de eerste keer aanmelden nog niet de mogelijkheid. Hoe dan ook, de facturen zijn nog steeds fout - alles staat op privenaam, alleen het BTW-nummer en zakelijke adres staat er bij. Chaos.
 
Volgens mij had ik bij de eerste keer aanmelden nog niet de mogelijkheid. Hoe dan ook, de facturen zijn nog steeds fout - alles staat op privenaam, alleen het BTW-nummer en zakelijke adres staat er bij. Chaos.
Bij mij staat niks juist: alles nog op privénaam :-( Begin het wat zat te worden eerlijk gezegd: hoe is dat nu in godsnaam mogelijk: ik ben dus niks met die factuur! Zelfs superchargen kan ik ook niet meer doen want factuur is dan ook verkeerd. 'k denk dat we eens naar de FOD Financiën gaan moeten bellen met de melding dat Tesla geen correcte facturen maakt want dat is nu al jaren een probleem!