Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Denk het; cijfers zijn niet toegestaan in California in een voornaam: zelfs niet als je kind bent van Elon blijkbaar:
Grimes says she and Elon Musk have changed their baby's name amid questions over the name's validity in California

After the singer and Musk announced their child's name earlier this month, many highlighted a California law that allows only the 26 letters of the English alphabet, as well as certain punctuation, to be included on a birth certificate.

Dus ook niet in de rest van de wereld voor Tesla: al mag je in Nederland dat wel.
Deze voornamen zijn geaccepteerd in Nederland (En we noemen hem Johan21062006: mag je je kind een cijfer als voornaam geven?)
  • 17
  • 26
  • Francesc0
  • Johan21062006
On-topic:
Wat wel werkt blijkbaar is je bedrijfsnaam + BTW nummer in de eerste adres regel zeten, en je straat adres in de 2e adres regel.
Zelfs in California komen er cijfers voor in straatnamen: Route 66 :p

i.e. zo: In Adres lijn 1 Bedrijfsnaam + BTW nummer
View attachment 561034

Benieuwd naar de volgende factuur....
Ik koos reeds voor 'zakelijk', maar bij mij werden nog steeds de private gegevens op de factuur vermeld. Zijn er al mensen die effectief zakelijke gegevens zagen verschijnen op de factuur? 't blijft triest dat we ons daarmee moeten bezig houden; in schril contrast met de high-end bolide!
 
Een echte classic heb je natuurlijk pas wanneer je op je smartphone begerig kijkt naar dit soort accessoires (uiteraard niet op het scherm van de MCU1, want daarop laden de webpagina’s niet)

Dan heb ik geen classic, want ik hoef er niet begerig naar te kijken, heb hem overgenomen van Keezje die met bloedend hart zijn P85 inruilde. Maar idd, ook al heb je een oude neus, een D versie is geen classic.

En volgens mij betekent ‘classic’ pré-facelift.
Daar is geen officiële definitie in steen gegrift voor, dus ieder zijn waarheid zeker.

De waarheid is niet relatief:D
 
  • Like
Reactions: Phil V
Als het kan helpen, deze melding kreeg ik net in mijn wagen die ik gisteren heb opgehaald:


View attachment 540979
En vandaag, 2 maanden later..

87CFDDED-9F31-40A8-AFCA-76C57F442821.jpeg



normaal?
 
Zeker niet. Een jaar is niet 2 maanden. Zou serviceafspraak inschieten met uitleg en kijken wat er gebeurt. Over het algemeen bekijken ze zo’n afspraak binnen een dag. En als ze het oplossen cancellen ze de afspraak weer. Dat kost het minste moeite.
Kan je vergeten. Mijn 1 jaar trial was ook na 4 maanden "op". Reden: kostenbesparing bij Tesla.
 
Ok... mijn connectivity is terug tot mei 2021. maar.. op hetzelfde moment:
Geen gps meer,
Geen cameras,
Scherm blijft op nacht staan,
Geen cruise control meer,
Geen sentry,
Geen emergency call

:confused:
Heb Tesla gesproken. Waarschijnlijk gps antenne stuk. Ze gaan er remote naar kijken, ergens volgende week :rolleyes:
 
Ok... mijn connectivity is terug tot mei 2021. maar.. op hetzelfde moment:
Geen gps meer,
Geen cameras,
Scherm blijft op nacht staan,
Geen cruise control meer,
Geen sentry,
Geen emergency call

:confused:
Heb Tesla gesproken. Waarschijnlijk gps antenne stuk. Ze gaan er remote naar kijken, ergens volgende week :rolleyes:

Ik heb dit zelf kunnen oplossen trouwens. Je kan in een model 3 de 12V batterij afkoppelen onder de frunk. En het batterypack dat kan je loskoppelen onder de rechter achter zetel.
Heb dit een minuut of 2 gedaan, alles weer aangesloten, en het probleem was weg.
 
Sinds een drietal weken Model 3-rijder (SR+) via Leaseplan (België). Ik zit momenteel op versie 2020.20.12, hoogstwaarschijnlijk kijk ik erover maar in mijn account (via de website) zie ik nergens mijn Tesla staan. In de wagen zelf ook niet echt de optie waarin ik kan zien hoelang de Premium Services nog geldig zijn. Vanuit de app ook geen mogelijkheid om extra's aan te schaffen (zoals de verwarmde achterbank etc).

Iemand nog ervaringen met Leaseplan die erin is geslaagd om de Premium Subscription te activeren?
 
Ah, dat is een goede - bedrijf als eerste adresregel en je echte adres als tweede adresregel. Ben ook benieuwd naar de volgende factuur.
Vandaag de volgende factuur gehad, en je raad het niet... geen bedrijfsnaam erop. Dus bedrijfsnaam instellen als "adres 1" en je adres als "adres 2" zorgt er voor dat alleen "adres 2" op de factuur komt.

Iemand nog andere ideeën om een kloppende factuur te krijgen?
 
Vandaag de volgende factuur gehad, en je raad het niet... geen bedrijfsnaam erop. Dus bedrijfsnaam instellen als "adres 1" en je adres als "adres 2" zorgt er voor dat alleen "adres 2" op de factuur komt.

Iemand nog andere ideeën om een kloppende factuur te krijgen?
De gegevens die je bij facturatie invult worden blijkbaar nog niet op de factuur getoond ... stel geen vragen, administratie bij Tesla is een probleem! Ze hebben mij aangeraden voorlopig in het veld 'voornaam' + 'achternaam' bij accountgegevens respectievelijk de vennootschapsnaam + btwnummer in te voeren?! Vraag blijft natuurlijk: is de factuur dan wettelijk ok voor België?
 
Last edited:
Heeft iemand al gevonden waar je de invoices terug kan vinden? Ik heb nu 3 maanden betaalt en ik wou even de facturen downloaden. Tot mijn verbazing kan ik alleen de laatste factuur downloaden. Als ze nu pro-actief de factuur via e-mail zouden versturen, maar dit is wel erg vervelend i.v.m. BTW aftrek.
 
Heeft iemand al gevonden waar je de invoices terug kan vinden?
Helaas, die zijn niet meer op te vragen. Ik heb een reminder in mn agenda staan om elke maand de factuur te downloaden. Je kunt proberen een kopie factuur op te vragen, maar de ervaringen zijn niet positief.

Tesla gebruikt een administratiepakket dat ze zelf ontwikkelen en dat lukt steeds minder goed nu ze wereldwijd opereren. Als ZZPer gaat dat nog wel met Excel of een beetje programeren, maar een multinational moet daar volgens mij z’n energie en geld niet aan besteden.