Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla's Premium Connectivity wordt subscription based

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had maar een afspraak ingepland via de mobiele app met daarin de omschrijving dat ik mijn factuur niet meer zie, maar die is geannuleerd. Netjes een bericht (via SMS) dat je hiervoor kan bellen met Tesla Support op 013-7999525. Zojuist gebeld, netjes te woord gestaan en ze gaan er achteraan.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Phil V
Vraag ivm de functionaliteit Premium Connectivity.
Heb een subscription hierop maar ik zie geen livebeelden op iPhone of Android.

In menu-instellingen staat dit ook aangevinkt dat dit mogelijk moet zijn.

Als ik dan in de app kijk zie ik minuut lang laad-icoontje en daarna de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Dit werkt wel bij mijn thuis als hij dus verbonden is met wifi netwerk.

Lijkt er dus op dat wanneer hij op 4G is dat hij weigert beelden te sturen... Is dit bij iedereen zo? (Belgisch netwerk)
Collega heeft sinds kort ook een model Y met Premium Connectivity en werkt ook niet op 4G.
 
Vraag ivm de functionaliteit Premium Connectivity.
Heb een subscription hierop maar ik zie geen livebeelden op iPhone of Android.

In menu-instellingen staat dit ook aangevinkt dat dit mogelijk moet zijn.

Als ik dan in de app kijk zie ik minuut lang laad-icoontje en daarna de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Dit werkt wel bij mijn thuis als hij dus verbonden is met wifi netwerk.

Lijkt er dus op dat wanneer hij op 4G is dat hij weigert beelden te sturen... Is dit bij iedereen zo? (Belgisch netwerk)
Collega heeft sinds kort ook een model Y met Premium Connectivity en werkt ook niet op 4G.
Bij mij werkt het af en toe wel (ook zonder wifi) en af en toe niet. Geen idee waar het aan ligt.
 
Vraag ivm de functionaliteit Premium Connectivity.
Heb een subscription hierop maar ik zie geen livebeelden op iPhone of Android.

In menu-instellingen staat dit ook aangevinkt dat dit mogelijk moet zijn.

Als ik dan in de app kijk zie ik minuut lang laad-icoontje en daarna de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is.
Dit werkt wel bij mijn thuis als hij dus verbonden is met wifi netwerk.

Lijkt er dus op dat wanneer hij op 4G is dat hij weigert beelden te sturen... Is dit bij iedereen zo? (Belgisch netwerk)
Collega heeft sinds kort ook een model Y met Premium Connectivity en werkt ook niet op 4G.
Werkt prima bij mij via 4G.
 
Connectiviteit.jpg


Ik lees (bij toeval) dat "standaard connectivity" voor periode van 8 jaar van toepassing is. Ik weet vrijwel zeker dat het in 2019 nog "onbeperkt" was. Sinds wanneer is dat veranderd?