Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TeslaVragen.nl

This site may earn commission on affiliate links.
Even terug naar Teslavragen.nl. Ik heb het idee dat de opzet inmiddels wel sluitendis en uit de reacties leid ik af dat het redelijk compleet is. Overigens wil dat niet zeggen dat er niet, als er een goed idee is, een topic bij kan komen. Ik heb de opzet zo gemaakt dat het enorm flexibel is. Daarnaast is de site ook heel goed te gebruiken op alle devices. Probeer maar eens. Nu is het zaak dat de pagina's content krijgen. Ik ga daar morgen aan beginnen en heb me voorgenomen om in het tijdsbestek van een week op alle topics een aanvaardbare content te hebben die we dan doorlopend kunnen continueren. In het verleden heb ik dit idee al eens aan Tesla hier voorgehouden en de reactie toen (alweer een jaartje of wat geleden) was positief. Ik denk dat het goed is dat ik regelmatig met hen spar om te zorgen dat de content goed is en er kruislings verwezen kan worden.
Na leuke opsteker van verhaal op de website van Tesla, zie post hierboven, natuurlijk extra gemotiveerd.
 
Even een kleine update.
Momenteel ben ik hard bezig om de content te schrijven voor de website. De structuur is inmiddels klaar (maar blijft uiteraard flexibel) en ik verwacht komend weekend de tekstbijdragen te kunnen toevoegen.
Ik werk hiervoor met Byword, een auteurs-applicatie, waarbij ik voor elk topic een Markdown document heb aangemaakt waarin ik de teksten opbouw. Uiteraard zijn er meer van dit soort toepassingen. Het fijne vind ik dat ik op elk apparaat verder kan werken. Op de iMac beginnen, overnemen op een iPad en Macbook en voor kleine ingevingen zelfs op de iPhone. Is best een klus maar dan staat het er .

Wat ik aan het forum lastig vind is dat ik soms erg veel tijd besteed aan een bijdrage, die dan een paar reacties oproept maar dan heel snel helemaal buiten beeld is.
Dat wordt hiermee opgelost.

Ik wacht even met het plaatsen van de content totdat deze compleet is, dus in het volgend weekend, en ben daarna natuurlijk benieuwd naar reacties. Afhankelijk van de reacties pas ik de tekst aan. In ieder geval bedankt voor de suggesties tot nu toe wat de keuze van de topics betreft.

Komende week ben ik nauwelijks actief hier op het forum, maar niet zonder reden dus :)
 
  • Like
Reactions: STLL
Wow Hans, ga je dat allemaal deze week schrijven? :eek:

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

En qua reiservaringen en tips: Stijn is onlangs naar Engeland geweest met de trein in de kanaaltunnel en hij is ook eens met de overzetboot van Duitsland naar Denemarken geweest. Op de family-roadtrip kan hij je er alles over vertellen en dan kan je die landen ook in de landenlijst zetten.

Heel veel succes met het schrijven!
 
Wow Hans, ga je dat allemaal deze week schrijven? :eek:

Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!

En qua reiservaringen en tips: Stijn is onlangs naar Engeland geweest met de trein in de kanaaltunnel en hij is ook eens met de overzetboot van Duitsland naar Denemarken geweest. Op de family-roadtrip kan hij je er alles over vertellen en dan kan je die landen ook in de landenlijst zetten.

Heel veel succes met het schrijven!

Er zijn dingen waar ik beter niet over kan schrijven. Ik herinner me de film Notting Hill waar een reisboek over een bepaald land werd aangeprezen vanwege het feit dat de schrijver ook zelf in dat land was geweest. Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Hongarije gaan wel lukken maar voor de andere landen zou ik een te zwaar beroep op mijn dikke duim moeten doen. Daar roep ik zeker de hulp wel in van ervaringsdeskundigen. Vaak zijn de verslagen al "ergens" en kan men ze zo aanreiken.
 
  • Like
Reactions: Jkr85
Ziet er goed uit! Helaas nog geen ervaringsdeskundige, dus kan ik je geen reisverhalen aanbieden. Echter ben ik inmiddels wel ervaringsdeskundige in het wachten en sparen...maar vooral in het bestrijden van onzin over BEV's (voornamelijk op sites en fora waar de 'journalisten' en bezoekers BEVs niet echt een warm hart toedragen) en het becijferen van praktische situaties. Mochten die ervaringen/skills gewenst zijn, dan hoor ik het graag ;).

Ik zie overigens dat je een kleine typo hebt gemaakt bij AutoPilot 1 2 -> Zelfdrijden

Leuke topics trouwens. Misschien straks wel erg handig om naar artikelen op je site te linken bij discussies ;). Scheelt mij weer typewerk :D
 
Even de beloofde radiostilte doorbreken. On topic. Zondag ben ik hier weer met alvast basic gevulde website. Dan geht's los.

IMG_5940.JPG
 
  • Like
Reactions: Zuid5.nl