Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TeslaVragen.nl

This site may earn commission on affiliate links.
Wellicht nog interessant voor potentiele en nieuwe rijders.:
  • "belastingregels" per bouwjaar denk ik dan.
  • "Customizing" links leveranciers van: ramen tinten, coating, velgen beugeltjes, lampjes etc.
Met het gevaar dat het "keep it simple" principe verdwijnt.

De pagina's zijn er vast. Ik wilde inderdaad iets voor accessoires e.d. maar zocht naar een mooie term die de lading (die breder is dan accessoires, dekt. Customizing is HET woord. Bedankt. Nu de kunst om het informatie te houden met ervaringen en niet teveel als reclame-uiting hoewel het elkaar natuurlijk deels overlapt. Wie levert vast wat? Ik maak er dan wel een mooie portfolio van.
 
Beste Hans,

Ik hobbel wat achter de feiten aan (zal hopelijk niks met leeftijd te maken hebben, ik ben nog lang geen 65 :confused:) maar wil je graag toch van harte feliciteren met je 65ste verjaardag én met de mooie eerste opzet van de site. Die ziet er prachtig uit en zal een mooi ankerpunt worden voor nieuwe én bestaande Tesla-rijders. Leuk!

Een onderwerp dat volgens mij ook op de site thuishoort is elektrisch rijden & duurzaamheid: hoe veel CO2 bespaar je nu werkelijk, hoe goed recyclebaar zijn de batterijen, waterstof of elektrisch... typisch van die verjaardagsfeest-vragen. Op dit forum is daar ook heel veel over geschreven en zijn veel links naar goede artikelen geplaatst, het lijkt me zinvol om al die info samen te vatten en op de site te zetten. Misschien had je dat al bedacht onder het hoofdstuk Elektrisch rijden, daar zou het goed bij passen.

En ik wil daar graag een bijdrage aan leveren!
 
Beste Hans,

Ik hobbel wat achter de feiten aan (zal hopelijk niks met leeftijd te maken hebben, ik ben nog lang geen 65 :confused:) maar wil je graag toch van harte feliciteren met je 65ste verjaardag én met de mooie eerste opzet van de site. Die ziet er prachtig uit en zal een mooi ankerpunt worden voor nieuwe én bestaande Tesla-rijders. Leuk!

Een onderwerp dat volgens mij ook op de site thuishoort is elektrisch rijden & duurzaamheid: hoe veel CO2 bespaar je nu werkelijk, hoe goed recyclebaar zijn de batterijen, waterstof of elektrisch... typisch van die verjaardagsfeest-vragen. Op dit forum is daar ook heel veel over geschreven en zijn veel links naar goede artikelen geplaatst, het lijkt me zinvol om al die info samen te vatten en op de site te zetten. Misschien had je dat al bedacht onder het hoofdstuk Elektrisch rijden, daar zou het goed bij passen.

En ik wil daar graag een bijdrage aan leveren!
De pagina's zijn er. Ik ontvang graag wat tekst, plaatjes, grafieken, links.
En wat fotootjes en tekst voor het profieltje bij "Ons team".
Alvast bedankt
 
Weer een ochtendje flink doorgebouwd. Wat meer logica in de navigatiestructuur, wat teksten toegevoegd of opgepoetst, nieuwe items rond Elon Musk en diverse kleine cosmetische verbeteringen.

Er zijn nu een stuk of tien aanmeldingen voor de Nieuwsbrief waarvan ik de eerste komend weekend wil versturen.

Geven jullie je ook even op als dat nog niet gedaan is?

Verder nog ruimte zat in Ons Team. Ik reken op zeker (ook) een aantal van het eerste uur.

Wie heeft nog mooie verhalen die wellicht ergens al op het forum staan maar eeuwigheidswaarde hebben?

Tenslotte ben ik erg blij met de gekozen template omdat elke pagina kan beginnen met een pracht van een foto, kijk maar eens op de pagina's bij Elon Musk.

De mobiele versie doet het nu ook goed.

Altijd open voor reacties en bijdragen.
 
Ik heb er ook last van. Win10 - chrome en IE

Grappig. Het enige dat ik weet is dat een tablet instelling ervoor kan zorgen dat je nadrukkelijk (lijkt op twee keer) moet drukken op een knop. Verder zelf ook nog eens geprobeerd, nu op oude windows van mijn vrouw, maar daar ook geen probleem.
We hebben het toch over de desktop of hebben jullie het over een tablet?

Keep it simple: 'Apple only!':(

Zou mooi zijn!
 
Ja er zijn zoveel draadjes tegenwoordig dat ik er veel oversla en ik denk dat meer dat doen. ooit las ik elk draadje maar dat is niet meer te doen en velen zijn ook niet meer on topic.
Nu schiet ik maar een paar keer zodat de kans dat het gelezen wordt wat groter wordt :)
Persoonlijk kan ik crossposting niet waarderen Hans. Zeker niet als je dit doet omdat je teveel draadjes moet lezen. Je maakt het probleem hierdoor groter. Copy paste is heel makkelijk en erg irritant.
 
Helemaal 100% met je eens Hendrik, ik erger me er ook enorm aan.
Maar ook aan het feit dat de naam van een draadje er nauwelijks meer toe doet wat wel eens anders geweest is.

Ik heb nog niet zo lang geleden gepleit voor een meer gestructureerde opzet waarbij er meer vaste draadjes waren die een goede portaalfunctie zouden kunnen hebben. Vooral ook omdat er dagelijks nieuwe forumlezers bijkomen die, en dat kan niemand ze kwalijk nemen, dezelfde vragen stellen als wij in het verleden ook hebben gedaan. Te gemakkelijk wordt dat dan weer een nieuw draadje dat vervolgens weer afsterft maar in de tussentijd actuele draadjes ook van de bladzij duwt. Mijn idee werd niet overgenomen.

Op dit moment wil ik, vandaar de gewraakte (éénmalige, beloof ik) crosspost, zoveel mogelijk bezoekers bereiken. Maar dat alleen met een verder liggend doel. Ik wil het forum weer terugbrengen tot waar het voor bedoeld is, het inhoudelijk van gedachten wisselen over actuele onderwerpen, via daarvoor aangemaakte draadjes. Dat kunnen we bereiken door voor alle nieuwkomers een extern portaal te maken waar men met praktische vragen terecht kan, gemakkelijk te vinden dus we moeten bovenop de navigatie (van de site) blijven zitten.

Op het forum kunnen we dan verwijzen naar de site en dat al bij een eerste bezoek in een vast draadje helemaal bovenaan. Daar mag dan best uitgelegd worden wat wel en wat niet de bedoeling is. Dat heeft niets met betutteling te maken maar met het optimaliseren van de beleving van de forumbezoeker.

Dus nu zorgen we dat iedereen, actief of passief, op de door mij in beweging gezette trein springt en dan zal het met het forum ook snel beter gaan worden.

Heb je hier iets aan?
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: CO2CLEAN and Xfrank