Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TeslaVragen.nl

This site may earn commission on affiliate links.
Het is een legitieme keus... maar ik zie wel twee bezwaren: ik vind de link naar "Tesla" ongelukkig (Tesla, letselschade..??.. is er een risico dan...) en verwarrend voor gebruikers.. Anderzijds, als je graag de community wilt inzetten - wat ik een heel sterke aanpak vind - wordt het misschien een lastige. Ik wil er graag aan bijdragen, maar voel geen behoefte om daarbij onderdeel te worden van het "team iletsel" of welk team van welke bedrijf dan ook..(voor de duidelijkheid, niets persoonlijks dus..). Als meer mensen er zo over denken wordt het dan misschien toch weer lastig om het gewenste resultaat te boeken. Niettemin: respect voor Hans om dit op te zetten, maar doel voor mij zou primair EV/Tesla-rijden promoten zijn. Ik denk dat je zelfs de schijn zou moeten vermijden wat anders - commercieel - te beogen.. Maw - beter niet doen lijkt me.
Is weg.
 
Zat er nog over na te denken... waarom zet je er niet gewoon algemene Google-banners op ? Dan is de link/suggestie weg en kun je er toch (en wellicht meer..) geld mee ophalen - dat je dan weer in de site kan investeren. Kwestie van andere template.

Het is absoluut niet mijn bedoeling om er reclamebanners e.d. op te laten verschijnen. Ik stoor me daar bij andere sites behoorlijk aan.
Ik wil er ook helemaal niets mee verdienen.

Er is sprake van een, zeg maar, voortschrijdend inzicht op basis van de ervaringen.

In eerste instantie wilde ik, wat niet van de grond wilde komen, een site met alle stationaire info voor de meest voorkomende vragen maken. Dat begon dan als een site van mij.

In een week tijd is het echter enrom gegroeid en heb ik input gekregen en zie ik aan de analytics dat hij goed bezocht wordt.

Nu verschuift het, stukje bij beetje, naar een algemene site waar ik dan wel een soort van voorwoordpagina houdt, ergens in het menu, maar waar de rest niet (meer) specifiek mij vermeldt (behalve het team).

Uiteraard druk ik wel mijn, onzichtbare, stempel op de content, maar dat is anoniem :)
 
Goedemorgen,
Ik heb de structuur wat aangepast. Voorheen stond informatie over reizen op twee plaatsen, in het menu onder inhoud bij reiservaringen en in een ander menu de SuC info. Dat is nu gebundeld en er is een menuoptie "Reizen" waaronder de landen zitten waar we allerlei nuttige informatie kunnen zetten over het land, wegen, tol, laadinfra etc. en daarachter de SuC's.
Wie heeft van de landen een mooie headerfoto? Ik heb er zelf al eentje bij Hongarije gezet.

Het linkje naar het SuC review formulier zit nu in het rijtje contact

De volgende uitdaging is het vinden van een modus waarbij zowel duidelijk is dat het gaat om info over Tesla(s) als over duurzame energie. Heb al wel een ideetje. Wie ook?

Wordt vervolgd.
 
Last edited:
Aan de analytics zie ik dat een groeiend deel van de bezoeken vanaf de smartphone of tablet wordt gestart. Ok wel te verwachten tegenwoordig.
Situatie vanaf aanzetten analytics op 28 maart.

Schermafbeelding 2017-04-02 om 13.48.40.png


Om het gebruik te vereenvoudigen kun je de mobilewebsite als app op het beginscherm plaatsen. Dan is hij met één klik te openen.

IOS
Open Safari en ga naar TeslaVragen - Home
Druk op de 'deel' knop
Selecteer 'Zet in beginscherm'
Geef een naam op, bijv. Teslavragen
Kies 'Bewaar'

Androis
Open Chrome en ga naar TeslaVragen - Home
Druk op 'instellinge' knop rechtsboven
Selecteer 'Toevoegen aan startscherm'
Geef een naam op, bijv. Teslavragen
Selecteer 'Toevoegen'
 
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en daarbij aangegeven dat ik eventueel mijn steentje wil bijdragen door tekst te corrigeren (voor zover nodig natuurlijk, want ik heb het volste vertrouwen in de tekstleveranciers). Een blog lijkt me leuk, maar dan moet je wel echt iets te vertellen hebben en dat heb ik als saaie bankl*l niet echt, en qua Tesla kennis kom ik hier doorgaans meer halen dan brengen, vergeleken met de meesten hier, dus dat zal op teslavragen.nl niet anders zijn. Maar als ik ooit nog eens een nuttige bijdrage denk te hebben dan neem ik zeker contact op. Mooi initiatief Hans!
 
De afgelopen twee weken druk geweest, na intensieve week van bouw van de website ook tijd voor ander werk en.... de family roadtrip.

Daaruit kwam nog wel een leuk item naar voren. Wat is er voor kinderen te doen tijdens een superchargerstop?

Ik heb het reviewformulier daarom uitgebreid met de mogelijkheid ook hier iets over toe te voegen.

Hij werkt ook heel fijn via de app.

Ben je bij een SuC en is er iets te melden, al dan niet in aanvulling op wat er al over op de site staat, vul dan de review even in. Ik zorg er dan wel voor dat de info snel wordt verwerkt.

Bedankt alvast.
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en daarbij aangegeven dat ik eventueel mijn steentje wil bijdragen door tekst te corrigeren (voor zover nodig natuurlijk, want ik heb het volste vertrouwen in de tekstleveranciers). Een blog lijkt me leuk, maar dan moet je wel echt iets te vertellen hebben en dat heb ik als saaie bankl*l niet echt, en qua Tesla kennis kom ik hier doorgaans meer halen dan brengen, vergeleken met de meesten hier, dus dat zal op teslavragen.nl niet anders zijn. Maar als ik ooit nog eens een nuttige bijdrage denk te hebben dan neem ik zeker contact op. Mooi initiatief Hans!

Hela, niks mis met een saaie bankl*l, hartstikke leuk volk al zeg ik het zelf:)
 
Van Egbert heb ik een mooie uitleg over laden in Frankrijk gekregen en geplaatst op de site.

Het zou mooi zijn als we van elke land, buiten de SuC reviews, ook een algemeen overzicht kunnen bieden met zaken als te gebruiken stekkers (zoals Zwitserse), UMC perikelen (zoals Noorwegen), Type 3 in Frankrijk etc.

Wie helpt mij aan wat info over andere landen? [email protected]
Alvast bedankt.

TeslaVragen - Frankrijk
 
  • Like
Reactions: sweep and HWS