Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Teslaworld.com

This site may earn commission on affiliate links.
Ik tik zonet toevallig teslaworld.com in, en kom in tegenstelling tot de teslaclub.be website uit op een teaserpagina van teslaworld :biggrin:

Het is dan wel niet 10 oktober geworden zoals werd aangekondigd op de eerste dinsdag van september, maar er is dus wel degelijk iets op til.

Weet iemand al iets meer?
 
Byron heeft tijdens de First Tuesdays van oktober al wat dingen prijsgegeven maar we hebben moeten beloven het voorlopig nog niet wereldkundig te maken. Ik laat de eer dus aan Byron om er mee uit de kast te komen als hij de tijd rijp acht. Zowiezo een extra reden om aanwezig te zijn op de volgende Tesla Club Belgium meeting op 4 november. :cool:
 
Hoog tijd om deze thread nog eens van stal te halen want er is nieuws... de datum ligt vast op vrijdag 25/9/2015 en op de website kun je je sinds vandaag registreren om met een korting te kunnen inschrijven.

En de locatie staat intussen ook op de website vermeld... het hartje van Antwerpen.


Tesla World, the sustainable lifestyle conference

Ik snap iets niet, Teslaworld was toch voorzien op zaterdag 24 oktober?
 
Dat is inderdaad wat er als eerste datum is gecommuniceerd maar afgelopen first Tuesday werd aangekondigd dat het nu echt vrijdag 25 september wordt. Een reden werd niet echt gegeven, maar het zal wel te maken hebben met de gastsprekers en de locatie.


Ik snap iets niet, Teslaworld was toch voorzien op zaterdag 24 oktober?