Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

The Netherlands - Model S for wedding in May 2013

This site may earn commission on affiliate links.

widodh

Model S 100D and Y LR
Moderator
Jan 23, 2011
6,861
2,840
Venlo, NL
For the English readers: My sister is getting married on May 3rd 2013 and she'd love to have a Model S for her wedding. Although I hope to have my car (EU R231) before that date there could always be a delay.

Mijn zus gaat op 3 Mei 2013 trouwen en ze is helemaal weg van de Model S, het lijkt haar een prachtige trouw auto, logisch! Nu wil ik haar bruiloft natuurlijk laten slagen met een Model S, maar ik ben bang dat ik om welke reden dan ook op die datum mijn Model S nog niet heb.

Ik sta op de Roadster Friends and Family list en heb nummer 231, dat is dus best laag voor Europa, maar mijn vraag is: Mocht ik het niet gaan redden voor die dag, is er wellicht een Sig die zijn Model S dan al beschikbaar zou willen stellen?

De details moet uiteraard nog naar gekeken worden.

Nogmaals, ik ga er vanuit hem dan gewoon te hebben, maar een backup plan is wel zo fijn :)
 
Wido, chances are you receive your car before me! Ask Eberhard, he holds a Model S signature reservation and is very experienced in EV-tripping the European continent.
I would like to join the wedding parade in my Model S, though chances are slim. But wouldn't it be great to have a pure EV parade? :biggrin:
 
Well, i will thing about. i still swing around between pearl-white, sig.-red and silver.
How 'bout a Sig red with white TESLA lettering (via decals from the other thread on TMC that just lit up) and a partial vinyl wrap of silver?

Something like this ...
Dodge SRT-4 Racing Rally Stripe vinyl decal decals kit | eBay
!BzHMO4QCWk~$(KGrHqJ,!i!Ew5FV5-9dBMUhoZ!)iQ~~_35.JPG


... with this decal ...
Vinyl TESLA Side Decals Made To Order (Any Color!)!)
attachment.php?attachmentid=6512&stc=1&d=1338686817.jpg


I have no idea if it would look good or not. Just offering it for consideration in dilemma resolution. :)
 
(Dutch): Ik heb er steeds minder vertrouwen in dat ik vóór 3 Mei de Model S ga hebben.

Als het aanbod van The Froq nog staat maak ik daar graag gebruik van als hij voor die tijd de S al heeft, maar toch wil ik het topic een kick geven. Wellicht dat er nog een andere Sig holder is? :)
 
Was dit topic even vergeten! Mijn zus werd onverwacht zwanger en die buik groeide toch wel erg hard.

De bruiloft is naar later dit jaar verplaatst, dus dat komt mooi uit. Wordt waarschijnlijk eind Sept en anders begin volgend jaar.


Sent from my phone, so my apologies for typos.