Dat hoeft ook niet, de Model S kan zelf 3-fase laden, omzetten is dan ook niet nodiggoede avond,
het is niet mogelijk om 3*16A om te zetten in 1*48 A 230 V, dit heb ik nagevraagd bij verschillende producenten van transformatoren.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat hoeft ook niet, de Model S kan zelf 3-fase laden, omzetten is dan ook niet nodiggoede avond,
het is niet mogelijk om 3*16A om te zetten in 1*48 A 230 V, dit heb ik nagevraagd bij verschillende producenten van transformatoren.
Hij heeft deze EVSE zelf gebouwd.goede avond,
hoe werkt die evse? Ik weet idd dat 3 fase een spanning onderling hebben van 400 V, wanneer deze evse ook de 3-fase lader kan verminderen in stroom is dit wel een goede oplossing voor mij.
alvast bedankt. G Wassenberg
Derde kwartaal? Het wordt wel constant naar achteren geschoven zeg, pff.Zoals ik het begrijp komt er deze herfst één of meerdere demo's, maar de levering in Europa begint pas eerste kwartaal 2013 voor de signature's en derde kwartaal 2013 voor de normale versie's.
It's being suggested that some of the reliability problems are the result of the pilot signal generator in the Charging Station being subjected to 100V because "it is the non std Tesla leads (made up and used on a Tesla) that have caused the issues" and these "poor quality leads come from Holland & are available off the web (I have been told they are sold in kit form)" and that "The fault can appear up to 4 charge sessions later".
I personally don't give any credence to this at all but it would help me push back if I had some idea how many Type 2 ("mennekes") leads are in use in the UK and Germany (where they claim the issue also exists) and what problems (if any) people have experienced.
Many thanks!
Als je de auto uiterlijk 2013 ten naam stelt betaal je 60 maanden 0% bijtelling, daarna ga je 7% bijtelling betalen.goede dag heren/mede tesla liefhebbers en of reserveringhouders
ik ga de tesla zakelijk kopen en prive ook rijden, het is wel even afwachten met de bijtelling aangezien er geruchten gaan dat deze van 0% naar 7% gaat! maar ach dat lossen we dan wel weer op.
wat betreft het laden heb ik na wat contacten bij mijn gemeente aangesproken/ingelicht te hebben stichting elaad ingeschakeld voor een laadpunt bij mij voor de deur Stichting e-laad plaatst oplaadpunten voor elektrische auto's door heel Nederland
deze plaatsen een laadpaal voor de deur met goedkeuring van de gemeente! stroom is voorlopig nog gratis en parkeren vervolgens ook en de paal plaatsen ook. dit is wel een traject van 6 maanden aangezien het de gemeenteraad moet passeren. dus van te voren de gemeente inlichten kan geen kwaad.
verder hoor ik in engeland dat de signature echt begin 2013 komt maar als je hem incl. alle opties neemt (performance,pano dak,kinderstoeltjes) je bij het 2e transport zit. maar dat zijn geruchten.
nu denk ik dat ik blij mag zijn als ik hem in april voor de deur heb staan
Nee, er wordt gekeken naar de datum waarop de auto op kenteken gezet wordt.Goede middag
ik heb gevraagd aan rogier kroymans of het mogelijk was om dit jaar nog een contract te maken voor de aankoop van de tesla. dit was geen probleem, volgens mij kun je dan nog voordeel hebben van de0% bijtelling
Volgens mij blijft die het 0% bijtellingstarief houden zolang de tenaamstelling niet veranderd.En hoe werkt het voor een roadster die in 2011 te naam is gesteld? Blijft die nu vrij of is dit ook slechts voor 60 maanden?