Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

The Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
We kunnen het ook omdraaien. We geven Rogier de boodschap mee dat zodra er een S naar Eindhoven komt (zsm. liefst) wij in grote getalen komen opdraven, mét een hoop potentiële klanten.

Dit is toch een absolute dróóm voor een fabrikant van een nieuwe auto???
- Een grote groep mensen in een ver buitenland, die jouw auto nog nooit gezien hebben, laat staan erin gereden, heeft al wel een (forse) aanbetaling gedaan om er tzt. definitief een te mogen bestellen. De meeste mensen van deze groep heeft een maatschappelijk hogere positie en is voornemens de auto te kopen uit een bepaalde overtuiging en visie. Een visie die zeer aktief op de directe omgeving wordt uitgedragen, zelfs nu de auto nog niet beschikbaar is en er zelfs geen definitieve leverdatum bekend is. Deze groep heeft dus een zeer belangrijke (wellicht zelfs essentiële) ambassadeursfunctie voor jouw nieuwe auto. Nu geeft deze groep aan: 'laat ons onze auto zien (please?), dan kunnen we nog effectiever jullie ambassadeur spelen, want we nemen we meteen een aantal potentiële klanten mee...' -
 
ik denk dat dit ongeveer op het zelfde neer komt! nu gaat hij proberen om te zorgen dat er 1 staat op 1 september
op deze manier snijd het mes aan 2 kanten want dan kan hij de visie van ons (tesla ambasadeurs) goed in beeld brengen in the usa
of ze zich daar iets van aantrekken is ten 2e want het is daar een andere wereld maar dat is dan aan Rogier :biggrin:
 
Welkom! Aan je jaartal te zien ook een net-dertiger like me :smile: (en vele anderen hier).
On-topic, welk reserveringsnummer heb je?

Dankje, leuk om te zien dat er veel dertigers meedoen ;). Het reserveringsnummer heb ik nog niet, de betaling is gisteren gedaan, dus het is nog even afwachten, ik weet niet hoe snel dat gaat. Ik ben er in september in ieder geval bij, wie weet met andere gegadigden (want het verhaal verkoopt zichzelf)!
 
Hallo Jetje, prima initiatief. Laten we proberen het bij 1 idee te houden en niet te veel nieuwe initiatieven toe te voegen.
Dus, 1 september of later indien de S in Nederland is. overigens heb ik persoonlijk in een Model S en X mogen meerijden en het is een absolute top auto waar we zeker mee gezien kunnen worden.

Sig 95 , eind veertig en volgens mij vrouw in een mid-life crisis......
 
Goed initiatief, ik ben ook van de partij, wil de auto graag in het echt zien en er in rijden om zeker te weten dat ik de bestelling doorzet.

Zojuist reservering gedaan. 30-er, signature edition was niet meer beschikbaar.. hopelijk lukt dat alsnog want ik wil wel een rode.
 
Goed initiatief, ik ben ook van de partij, wil de auto graag in het echt zien en er in rijden om zeker te weten dat ik de bestelling doorzet.

Zojuist reservering gedaan. 30-er, signature edition was niet meer beschikbaar.. hopelijk lukt dat alsnog want ik wil wel een rode.

Ben je op de reservelijst gezet voor een Signature? (in de VS kon dat). Grote kans dat je dan alsnog een Signature kunt krijgen, want er zullen toch wel wat Signature-reserveringshouders niet doorzetten uiteindelijk. Zo kan de prijs nog tegenvallen, vooral nu de euro steeds minder waard wordt.
 
Goed initiatief, ik ben ook van de partij, wil de auto graag in het echt zien en er in rijden om zeker te weten dat ik de bestelling doorzet.

Zojuist reservering gedaan. 30-er, signature edition was niet meer beschikbaar.. hopelijk lukt dat alsnog want ik wil wel een rode.

Die rode gaat wellicht wel lukken, aangezien ik vandaag op de tesla site zag staan:
Red
Available in 2013​
Dus er is nog hoop op een rode buiten de signature versies :wink:
 
Ben je op de reservelijst gezet voor een Signature? (in de VS kon dat). Grote kans dat je dan alsnog een Signature kunt krijgen, want er zullen toch wel wat Signature-reserveringshouders niet doorzetten uiteindelijk. Zo kan de prijs nog tegenvallen, vooral nu de euro steeds minder waard wordt.

Heb ik inderdaad over gemaild, was eerst bezig om een reserveringsnumemr te krijgen, in de bevestigingsmail stond geen reserveringsnummer. Dit is inmiddels opgelost.

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van het formaat van de model S vinden, ik las dat hij bijna 2.20 breed is inclusief spiegels, wordt wel krapjes in de meeste parkeergarages.
 
de grote model s

als ik dit zo lees over parkeer garages dan ben ik blij dat ik in waalwijk woon :biggrin: hier rijden ze vooral in traktoren dus de parkeerplaatsen zijn groot genoeg
anders hebben ze hier in het centrum parkeerplaatsen speciaal voor vrouwen die zijn ook 50 cm breder gemaakt :wink: en bij de supermarkt speciaal voor auto's met kinderstoelen

met de aanmeldingen op [email protected] gaat het goed. we zitten momenteel op 28 dus dat is zo i zo al leuk. ik ga volgende week even naar rogier kroymans en overleg even met hem hoe we kunnen zorgen dat er op 1 september iets moois staat!

mocht er nieuws zijn plaats ik het meteen hier en/of stuur ik jullie even een mailtje
 
maar dat is dan geen "signature red"
maar "sunset red" (rood zoals in het tesla logo)

Inderdaad, hier is een fotootje van die afwijkende rode kleur die in 2013 beschikbaar komt:

748a8_tesla-model-s-exterior.jpg
 
Even voor de goede orde. Ik wilde ABSOLUUT geen rode model S. Toen ik de Signature Red in het echt zag was ik helemaal om. Ik ben er nu zeker van dat het rood gaat worden. Alleen ben ik enorm benieuwd hoe hij er in het daglicht uitziet.

En ja, de auto is best groot, maar niet zo groot dat het enorm opvalt...
 
@ The Froq
Waar heb je die Signature Red dan gezien? En is dat knalrood zoals op deze foto? Of meer bordeaux-achtig.

Rood voor een andere auto dan een Alfa of een Ferrari, ik weet 't niet...
Wat ik er tot nu toe van gezien heb ga ik voor een witte met antraciet wielen. Dan valt die mooie grote zwarte 'grill' het meeste op.