TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

-These go to eleven-

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by e-Rik, Nov 3, 2015.

1. ebullio

ebullio Active Member

Ik heb nog steeds niet door hoe dat werkt, als je iemand volgt op Spotify dan zullen zijn/haar playlists wel in je zoekresultaten komen.
    Zou het voor de rest op populariteit zijn? Als ik zoek op de letterlijke naam van een playlist, dan vind ik hem vaak nog steeds niet...

2. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Ik heb hem gevonden in de auto door playlists te zoeken met: these go to eleven
    De playlist is openbaar waardoor ie voor iedereen te vinden is.

Ik zag tot mijn schrik dat ik zelf niks had toegevoegd, dus even een nummer toegevoegd: System of a down - Toxicity

3. sander kemper

sander kemper Member

Tesla - Can't stop :wink::wink::wink:

4. gelden

gelden Well-Known Member

Dat heb ik ook gedaan. Doe ik dat in de Spotify app, dan vind ik er twee met die naam: de juiste en een andere. Zoek ik in de Tesla, dan vind ik alleen de andere (ik ben ingelogd met het Tesla account).

5. e-Rik

e-Rik Member

6. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Zo goed had ik nog niet gekeken, waarschijnlijk zag ik dus de verkeerde... :redface: Misschien moet ik de lijst even hernoemen naar: Tesla These go to eleven

Voor de duidelijkheid: ik heb de lijst hernoemt naar: Tesla these go to eleven

7. Forza

Forza Member

ik kon hem ook niet vinden (zelfs niet als ik op naam van Bas zocht, misschien iemand anders?). Heb dan de link gebruikt die Bas hier gepost heeft gebruikt en deze dan bij mijn playlists geplaatst. Werkt natuurlijk alleen als je je eigen account gebruikt in de S

Heb juist nog eens geprobeerd en kan hem nu wel vinden met de nieuwe naam

8. HansBe

HansBe Member

Via mijn webclient vind ik enkel de "foute" lijst... Ik krijg geen 2 lijsten te zien...
    Ook niet met de nieuwe naam :confused:

9. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Het lukt mij ook niet met het tesla account om de lijst te vinden. (Misschien is ie Case sensitive?) De lijst heet: Tesla These go to eleven.
    De onderstreepte 'T's zijn hoofdletters..

10. jm71

jm71 Active Member

Ik ontdek dit draadje nu pas. Geweldig initiatief. Ik kan helaas de spotify playlist nog niet vinden, met of zonder hoofdletters.
    Ben zelf vooral van de progressive rock en bands die niet veel mensen kennen (Porcupine Tree, Steven Wilson, Anathema...). Vaak lange nummers met afwisseling tussen rustige stukken en vrij stevige of juist weer stroperige gitaarsolo's. Ik zal maar beter geen suggesties doen. Wat toegankelijker, en volgens mij ook wel lekker in de auto, is bijvoorbeeld Viva La Vida van Coldplay.

11. gelden

gelden Well-Known Member

Lijkt me niet, want die andere These Go To Eleven heeft nog meer hoofdletters en die wordt wel gevonden...

12. e-Rik

e-Rik Member

Dat is nu juist wel de bedoeling:wink:. Goed nadenken, je krijgt maar 1 poging:biggrin:

13. e-Rik

e-Rik Member

Dan vind je dit vast leuk

14. EnIgmA_BE

EnIgmA_BE Member

Gisteren toevallig Phil Collins - In the air tonight op de radio gehoord.('t was alweer een tijdje geleden)(https://www.youtube.com/watch?)v=YkADj0TPrJA
    Onmiddellijk op 11, en instant kippenvel!
    Eerste reactie was : geweldig nummer voor de luistertest.
    Tweede reactie : Waarom staat dit niet in -These go to eleven-?

15. HWS

HWS Supporting Member

Heb ik ook al eens uitgebreid getest in mijn auto, helemaal mee eens, fantastisch nummer.

16. e-Rik

e-Rik Member

17. Fietspad

Fietspad Member

The cars - drive

• Like x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC