TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Tijdelijk verminderd vermogen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by CJA Hulskamp, Apr 10, 2016.

1. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

Ik reed gisteren avond in de buurt van Barendrecht op de snelweg. Na dat ik mijn auto paar klaar flink de sporen had gegeven kwam de de S70 in een soort noodloop. Kreeg de melding "verminderd vermogen" op de display. Kon al sukkelend de afrit Rhoon nemen en bij de Shell even alles uitzetten. Na 1 min weer alles aangezet en de melding verdween en het vermogen was weer terug. Nu kwam ik in de zoekfunctie tegen dat er iemand vertelde dat er een luchtbel in de koelvloeistof van de accu zou kunnen zitten. Heeft iemand dit verhaal al eerder gehoord of mee gemaakt ?

2. basvk

basvk Active Member

Tesla service gebeld? Zij kunnen in de logs vast wel het een en ander terugvinden.
    Maar inderdaad klinkt als een probleem met de koeling...

3. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

Dank je wel. Was al van plan om te bellen. Maar als iemand dit al eens mee gemaakt heeft heb je met wat meer informatie als je gast bellen. Laat nog even weten wat er uitkomt.

4. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Member

Net gebeld. Is melding gemaakt. Deze melding kwam vooral voor bij onze Ooster buren. Veel vermogen vragen en de batterij moet beschermd worden tegen over verhitting. Bij meerdere meldingen toch laten kijken.

Share This Page